til legen straks... m spm...

snart mamma til en!!

Forelsket i forumet
Jeg har hatt noen dråper med friskt blod på papiret noen dager... vet ikke om jeg egentlig tror det er en SA, men kanskje hormonelt..? Skal iallefall til legen i dag... tar de da GU? og er det mulighet for at jeg kan berolige meg med at jeg kanskje får en UL? Er 9 uker i dag..

hvis du sier du er bekymret(smører på litt) så tar de sikkert en GU og henviser deg til UL. Bekymret mor er gyldig grunn til å få UL i tillegg til den vanligste grunnen til tidlig UL

Men sånn helt ærlig så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg over![:)]

Takk takk jenter:) ja, jeg er ikke kjempe bekymret.. men godt å få det bekreftet på en måte....:)

Håpte jeg skulle klare å grine meg til en UL... hadde vært utrolig betryggende med et bankende hjerte....:)

ORIGINAL: snart mamma til en!!

Takk takk jenter:) ja, jeg er ikke kjempe bekymret.. men godt å få det bekreftet på en måte....:)

Håpte jeg skulle klare å grine meg til en UL... hadde vært utrolig betryggende med et bankende hjerte....:)

hvis du går inn for det så klarer du det![;)]
Jeg er kjempedårlig på å fake så jeg bestilte privat, men nå skal jeg be om henvisning likevel fordi jeg har hatt rosa/brud utflod i 2-3 uker. er ikke bekymret egentlig, men det KAN jo være noe galt likevel så jeg vil gjerne sjekke det opp likevel.

lykke til hos legen i dag.
håper du får en ul.
og at alt er bra med deg å lille spiren..[:D]

Jeg har og hatt litt rosa utflod. Ble sendt hjem fra legen med beskjed om at det kunne være en truende abort eller ingenting og at det ikke var noe de kunne gjøre med det. Da jeg krevde at de skulle ta blodprøver for å være sikker på at jeg ikke har mistet sa de at jeg ikke var kommet så langt( 6+1) så de ville vente. Så nå går jeg og venter og venter. Skal på ultralyd snart pågrunn av at jeg har hatt ektopi og ble operert for ikke så lenge siden.

Back
Topp