Til legen lille julaften:-)

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Nå har jeg begynt prosessen tidlig..i september når jeg mistet andre gang (ma) så var legen min lite interessert i å hjelpe meg..Han ville ikke sende henvisning til sykehuset selv om jeg hadde blødninger heller ...resultatet ble at vi måtte ta 2 private ul for å få hjelp! Nå skal jeg stå på mitt! Noen tips fra andre i samme situasjon? Føler at legen min rett og slett ikke bryr seg om meg:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du må bare sette legen din på plass, og si at nå må du høre! Enkelte leger trenger å filleristes litt.

Er det mulig? Med mistanke om at eg mista fekk eg komme inn til legen med deg samme. Dagen etter då blødninger vart større ringte eg legen igjen (vakt på kveld). Då fekk eg ikkje komme inn, men legen ringte rett til sjukehuset. Tok to minutt før han ringte meg opp igjen og spurte on eg ville ha ambulanse eller om det var noken som kunne køyre meg til sjukehuset. Då eg sat i bilen fekk eg tlf frå gyn. ved sjukehuset med beskjed om å ikkje ete i tilfelle narkose. Fekk så mykje hjelp og omsorg frå alle. Måtte vente nokre timer på operasjon siden eg hadde ete middag kl 17. MEN stå på! Legane skal hjelpe deg til å gjere det trygt for deg!

Jeg hadde byttet lege om jeg ikke ble tatt på alvor :)
Lykke til :)

Ikke ledige leger i kommunen:( får håpe han er mer behjelpelig i morgen:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp