Til legen idag

Mamasusie

Forelsket i forumet
Fikk meg en nødtime med legen idag siden de ikke hadde noe annet. Hun går ut i ferie neste uke, og jeg må ha denne uken.
Har så utrolig vondt i bekkene for tiden. Skal ikke mye til før jeg verker som bare det.
Så jeg må til legen å få snakket litt om enten en sykmelding eller et eller annet.
Har ikke sjans til å få tatt meg av både hus og barn pluss jobb slik som bekkene driver å plager meg :( Skikkelig kjedelig! Har jo lyst å jobbe mest mulig! Synes det er lovelig tidlig at bekkene skal plage meg så mye allerede :/ Igår hadde jeg så vondt etter bilturen hjem at jeg sitret og skalv innvendig :/

Hvordan går det med deres bekken? Noen som har blitt fulltids sjukmeldt pga det, eller?

Awh, er så kjedelig. Jeg kom akkurat fra legen med en 50% sykemelding, skal prøve det frem til ferien i august så se om jeg får behandling når ferien er over. Jeg har ikke vondt hele tiden men merker det blir drastisk verre for hver dag. I går hadde jeg vondt hele dagen på jobb men på kvelden gikk det bra. Jeg må bare prioritere kroppen min selv om vi mangler folk på jobb nå. Har en del smerter foran i bekkenet og "under", nå har det begynt å gjøre vondt bak. Når jeg går fort låser det seg plutselig på høyresiden og det iler med smerter. Virkelig ubehagelig, men hva skal man gjøre  Har ikke mye smerter når jeg sitter heldigvis, skal på bilferie i år å kjøre flere dager i strekk så håper det holder seg :)

Nå har ikke jeg barn eller noen andre å tenke på enn meg selv, derfor prøver jeg 50%. Skjønner godt at du tar ut 100%, må man så må man :)

Jeg har store bekkenproblemer. Hvis jeg er litt for aktiv på dagtid blir det krykker på kvelden, men jeg var forberedt på det da..

var veldig plaget sist sv.skap og var sykemeldt store deler av sv.skapet.
har fått beskjed om å forberede meg på at det kan bli samme eller verre denne gangen.
håper no virkelig ikkje det.. er kommer jo rett fra permisjon så hadde vært dumt å bli sykemeldt igjen.. 

Uff, det høres ikke noe kjekt ut :S
Ja, prioriter deg selv! Du får ikke noe igjen for det ved å ikke gjøre det..
Bra du ikke verker hele tiden da :) Jeg har småverk hele tiden, men ifølge legen har jeg ikke helt bekkenløsning.. Så vet ikke jeg. Svak rygg kanskje..

Anbefaler deg å ta mange pauser om du skal kjøre i flere timer! Vi kjørte fra oslo til ålesund igår med veldig få pauser, og de vi tok var korte. Jeg hadde utrolig vondt i ryggen og bekkene, så jeg sitret og skalv innvendig resten av kvelden :/

Greit å prøve 50 % når man kun har seg selv å ta vare på :)
Jeg måtte snakke med jobben om tilrettelegging først før jeg eventuelt kunne få ei sjukemeld.. Crap..

Usj, det hørtes utrolig kjipt ut! Så ille er det ikke hos meg, enn så lenge hvertfall. Håper det forblir slik!

Skal krysse fingrer for deg at det ikke blir så gale!
Kjedelig å måtte gå ut i sykemelding med en gang man begynner å jobbe igjen..

Oi, det var tidlig det! Blir et langt svangerskap da...
Er ikke lett å holde seg i ro med 3 barn i hus nei! Høres helt grusomt ut måten du hadde det på sist! Håper du ikke må igjennom det samme igjen!
Skikkelig dårlig ulempe at bekkene skal plage oss slik :/

Mamasusie skrev:

Anbefaler deg å ta mange pauser om du skal kjøre i flere timer! Vi kjørte fra oslo til ålesund igår med veldig få pauser, og de vi tok var korte. Jeg hadde utrolig vondt i ryggen og bekkene, så jeg sitret og skalv innvendig resten av kvelden :/

Jeg måtte snakke med jobben om tilrettelegging først før jeg eventuelt kunne få ei sjukemeld.. Crap..

Ja, vi har brukt å kjøre den veien før men alltid kjørt 23 timer i strekk, nå blir det nok et par overnattinger og pauser. Håper det går bra altså, krysser fingrer for vi må jo tilbake igjen og! ;) 

Ah, det må du vel kanskje ja! Jeg hadde tatt det opp med sjefen dagen før jeg skulle på første kontroll for å være sikker før jeg tok det opp med legen. Sa i grunn bare at vi hadde veldig lite tilrettelegging, ikke noe mer om det. Jeg taper syykt mye penger på å gå 50% for har en lavere stilling på kontrakt i forhold til det jeg faktisk jobber. så nå blir det bare 2 dager i uka! Jaaja, får holde på den stakkars lommeboka i ferien :)

Kan kanskje være lurt å ta ei overnatting ja ;)
Om dere gjør det på den måten, så går nok turen opp igjen også bra :)

Jepp, må nok det. Fortalte til hun at det er nok veldig lite tilrettelegging i en bhg, men hun må jo bare gjøre jobben sin..
Åh, kjedelig å gå ned i lønn :/ spes når man skal ut i permisjon..
Hehe, ja du får passe ekstra på den i ferien ;) (lettere sagt enn gjort;))

Back
Topp