til legen idag/har vært

Håper alt er bra med deg og den lill eda..

Lykke til.. [:)]

Håper alt står bra til med deg og den lille da. Bra at du har slutta å blø [:D]
Lykke til hos legen i dag.
Skal selv til legen på tirsdag. gleder meg til første legetime som gravid[:D]

Takker..tusen takk.. Snille dere.
Skulle til første time neste fredag.. håper enda på d... Håper dem sjekker med UL idag... 

ORIGINAL: trinemor79

Skulle til første time neste fredag.. håper enda på d... Håper dem sjekker med UL idag... 

Gi rapport når du er tilbake fra legen da..
Alt er sikkert som det skal.. [:)]

Tvi tvi..

ORIGINAL: schnuppa

ORIGINAL: trinemor79

Gi rapport når du er tilbake fra legen da..
Alt er sikkert som det skal.. [:)]

Tvi tvi..

Ja gjør det!! Vi sitter her å tenker på deg vettu..

att og fram og like langt.. Dem skal bare følge med på HCGèn.... om det er endringer der.. så jeg må jo gå å undres i mange uker[:(]
Han sa sannsynligheten er stor....for jeg hadde en kirurgisk abort i januar...
men jeg fikk jo gang i menstrasjonen, før jeg ble gravid igjen...

Så sitter å ikke aner min arme råd..[:@]

Sender en trøsteklem. Håper alt går bra med spiren din.

Sykt at de ikke bare kan ta en ul i tilleg til hCG prøver?! [>:]

han sa at hjertet ikke hadde vistes på ul nå, uansett.. måtte visst vente til uke ti...
men det blir jo endringer på hcg`en før det, uansett..om det er noe galt...
Å jeghar lite lyst til sånn utskarpning.. har gjort det en gang før... aldri mere.. smertene, følelsene, tankene.. huff..., tror ikke jeg takler det igjen *sukk*

synes det var rart at du ikke fikk ul - vet at det er flere her som har sett hjertet på sine små før uke 10...

uansett - får virkelig håpe at alt er i orden - prøv å tenke positivt... blødningene har jo gitt seg, så da er sikkert alt i orden.

ORIGINAL: lenemor

synes det var rart at du ikke fikk ul - vet at det er flere her som har sett hjertet på sine små før uke 10...

uansett - får virkelig håpe at alt er i orden - prøv å tenke positivt... blødningene har jo gitt seg, så da er sikkert alt i orden.

Signerer denne jeg..

Signerer og krysser fingre og tær for deg...

Klem

ja, jeg håper.. men er samtidig redd for å bli sinnsykt skuffa om det ikke har gådd bra.. fortalet det til mamma i dag..
Hun sa han hadde foss blødd da hun var 13 uker på vei med broren min..
Å hun ble ikke sint for at jeg var på tjukken engang[:)] det ble hun di andre 2 gangene da jeg skulle ha, men det gikk fort over..
Hun strøyk meg til og med over kinnen..
Jeg regnet med at hun kom til å ha en eller annen innvending mot, men sååå feil går det ant å ta[:D]
Jeg har fått roet meg ned nå, siden eg hadde mamma å prate med.

men lurer på hvor mye man egentlig må blø, for at det har gådd/går galt??
Jeg blødde i 6 timer..ikke mye, men det dryppet..
Håper det kan være normalt..
Må gå i 14 dager å vente på svar... [:@]

Jeg hadde kraftig blødning i uke 12.... Det varte ikke lenge - men det var masse! (Hele doen var rød, og det var masse klumper... tridde alt datt ut jeg...)
Men det var antagelig bare en blodåre som hadde sprukket - så alt var bra med barnet, og det sparker i dag - 15 uker senere...

Så det kan blø en god del uten at det går galt også!
Krysser fingrene for deg!

åj, så flott[:)]
Ja, mamma fortalte meg at hun styrtblødde da hun var 13 uker på vei med broren min, men det gikk bra det.
Men legen min sa at siden jeg hadde en sånn utskrapning først i januar(var 11 uker på vei), så var det mest sannsynlig at det gikk ille nå, siden det var så kort tid etter.. men jeg kjente jeg hadde eggløsning i februar, hadde siste mens 18.mars, å det er jo over to måneder, så... hva skulle det ha å si?

Men det er nå sånn at man ikke rår over det, så det som skjer, det skjer..

Men jeg syns det er KJEMPEFLOTT at folk kan dele sine erfaringer.. både på godt og vondt.
Det setter jeg stor pris på[:)]

ja, krysser alt jeg har.. .. jeg blødde ikke mye, men nok til at jeg ble engstelig.. for jeg har ikke blødd før.

Back
Topp