Til legen i dag.

HanneHM

Gift med forumet
Og jeg gruer meg som bare det.. Skal be om sykemld..

Med psyken min går det veldig opp og ned, spesielt i svangerskap og etter fødsler, svangerskaps og fødselsdepresjoner. Har slitt med depresjoner noen år, og angst, men har aldri gått til noen for det, og er derfor redd for at hun ikke kommer til å tro meg. Eller, jeg har jo snakket med andre leger om det, men jeg vet ikke om det finnes noen dokumentasjon på det.

Også har jeg fått bekkenløsning, sliter med å være aktiv rett og slett, sliter med å bare gå igrunn. Dette fikk jeg med de andre 2 og, og det var ikke noe problem å få sykemld da, men det var av en annen lege.. [:'(] Jeg stresser så veldig over dette, for jeg kommer meg ikke på jobb, og jeg kan ikke være hjemme uten penger, og jeg får bare lyst til å grine, og gjør det ofte og.

Og om det ikke skulle være nok, så har jeg gått i flere dager med sterke menssmerter.. [&o]

Nei, nå har jeg så vondt i magen, hva om hun ikke tror meg, og jeg ikke får sykemld?? [:(]

Hvis du bare er ærlig med legen din så vil nok hun se at det beste for deg er sykemelding.

Det kommer nok til å gå helt fint vennen [:)]

Stor klem 

Takk folkens, prøver virkelig å ikke overtenke her, og bekymre meg for mye, men det er ikke lett.

Huff, nå griner jeg igjen. Syns det er så tungt å ikke klare å ta meg av mine egne unger, for jeg er så sliten og trøtt hele tiden. [:(]

Vet jo ikke hvordan jeg skal gjøre det med tanke på om jeg faktisk får sykemld heller, for bhg der jeg jobber skal jeg ikke jobbe noe mer nå, er jo bare tilkallingsvikar, og de ringer jo ikke meg når de vet jeg er syk.. Er det nav som skal ha sykemld da? [&o]

Ble sykemldt ut denne mnd, det var ikke spm om noe annet, og fikk ny time i tilfelle jeg trenger å forlenge den, noe jeg sikkert gjør siden bekkenet bare blir verre.

Knakk sammen på vei inn til legen, flaut!! [&o]

Hun likte ikke at jeg har hatt menssmerter i noen dager da, så jeg må følge med på evt. blødninger.. Krysser fingre for at det ikke kommer blod, og at smertene gir seg! [:)]

Så bra da [:)] Kanskje det hjelper deg til å være litt mindre redd legen?

Alltid hyggelig å føle at man blir hørt på!

God bedring, slapp av så mye du kan så skal du se at du kanskje får litt mer krefter etterhvert!

Ja, det var godt å se at hun tok meg seriøst.. Siden det er bekkenet denne gangen og, så regner jeg ikke med at jeg kommer meg i jobb igjen, det er helt forferdelig vondt.
Fikk henvisning til fysio da, så jeg får se om jeg prøver det denne gangen. [:)] Er uansett veldig lettet nå, for det er helt grusomt å grue seg til slikt!!

Back
Topp