Til kolikkbarn

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Vi var hos legen i går for å sjekke og fikk beskjed om å kjøpee en type medisin som heter minifom. Det var fantastisk. Det ble bedre ved de første dråpene.alt var bra etter de andre. Helt fantastisk.

Så bra at d fungerte for dere! Vår første hadde kolikk, men minifom fungerte ikke. Ingenting er bedre enn når man finner noe som fungerer :)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Har ikke kolikk barn men han har mage vondt pga mme så har kjøpt miniform i dag. Har brukt det før og det hjelper :)

Dere som sliter med mye luft i magen og bruker minifom.
Blir det mindre hyling under prompinga eller avtar smertene helt?

Dere som sliter med mye luft i magen og bruker minifom.
Blir det mindre hyling under prompinga eller avtar smertene helt?

smertene avtar. Vi trodde vi bare kunne bruke det i 2-3 dager men kan visst bruke det lenge så nå begynte vi på nytt med de. Jeg ble faktisk anbefalt av en nabo som hadde kolikk barn (han var våken heeeele natten)
å prøve en refleksolog. gikk visst 2 dager så var ungen helt fin. har du prøvd noe slags behandling på barnet ditt?

Har heller ikke kolikkbarn men har prøvd det ut fordi han av og til sliter litt med luft. Er ikke helt sikker egentlig om det har noen effekt her, han har jo fortsatt litt vondt men det skal vel litt til at det fjerner all smerten heelt kanskje..

smertene avtar. Vi trodde vi bare kunne bruke det i 2-3 dager men kan visst bruke det lenge så nå begynte vi på nytt med de. Jeg ble faktisk anbefalt av en nabo som hadde kolikk barn (han var våken heeeele natten)
å prøve en refleksolog. gikk visst 2 dager så var ungen helt fin. har du prøvd noe slags behandling på barnet ditt?

Vi har både vært hos kiropraktor 2 x og går nå i oppfølging hos manuellterapaut siden han har fått påvist KISS-syndrom. Han har MYE luft i magen av og til men jeg er usikker på om minifomen hjelper egentlig...
Har også lest at om babyen har vondt noe sted kan den anstrenge seg sånn at han også får vondt i magen - så jeg er usikker på om det er melka mi, umodent tarmsysten eller det at han har vondt i nakken som igjen gjør utslag på magen.

Hjelper å ''sykle'' med beina hans så det gjør vi etter omtrent hver amming. Da får han prompa ut en del..

Funket ikke til oss..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Laserakupunktur ;) Funket gull her på kolikk. Minifom, ikke så mye.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trooooooooooor Minifom virker her, men vanskelig å vite... er litt opp og ned...

Miniform funka ikke på min kolikk gutt :/

Back
Topp