til jul fikk vi......

Baby87

Glad i forumet
litt penger av sviger far til barnebarn laging.. men nå har noe skikkelig ille skjedd[&o] når meg å gubben har sex så kommer det ikke noe ut av han når han får orgasme[:(] syns dette er skikkelig fælt og blir mega stressa av det.. vi har vært sammen 3 år å dette har ALDRI skjedd.. å vi har ikke hatt sex på  2 uker pga en laaaaang tr. så hadde forventa oversvømmelse... beklager ekle detaljer.. men årrr.. dette er ikke noe gøy[:o] noen som vet å dette kan komme av???

Har litt a det samme problemet her [:o] det lagrer seg ikke nok til og det kommer normale mengder til tider, ganske rart at det skjer og frustrerende for han [:o]

ORIGINAL: fano

Har litt a det samme problemet her [:o] det lagrer seg ikke nok til og det kommer normale mengder til tider, ganske rart at det skjer og frustrerende for han [:o]

så kjedelig... stress for de oxo... her har det aldri vært noe problem før har kommet masse etter så lang tid uten noe koseing..  blir redd jeg[&o]

Men kommer han inni deg eller utenpå? Kan jo tenkes at slimhinnene dine tar til seg det som kommer? Om det er det at du ikkje merker at det "renner" eller kommer ut etter at dere har hatt sex? 

Det kan nok være at det er stresset rundt prøverør som har slått beina litt vekk under din ektemann.
Og det er jo ikke så rart da, nårhan har fått den beskejden han har fått av legene, for det var vel hans svømmere som var litt redusert dersom jeg ikke husker fei - er nok litt sårt dette her.

Og det har jo sjedd endel i det siste også, med store utgifter og utsettelse av forsøket også.
Han trenger nok å kunne roe seg litt og samle seg, så hjelper det nok på igjen vil jeg tro.

Men nå er det viktig å ta godt vare på hverandre og vise at dere bryr dere om hverandre, du for nok starte med dette og prøve å dra ham ed deg slik at dere blir trygge begge to på følellsene dere har for hverandre, ikke slipp taket nå.....han trenger sikkert støtte han også og ikke bare du.

renner ikke noe ut nei.. men må få sjekka om det kommer noe da.. hmm..

kansje stress og psyken kansje?? men han virker så avslappa å vi snakker egentlig ikke særlig mye om det fortiden.. venter liksom å tar det på sikt.. men får ta å forske litt å kveld å finne ut om det er så ille eller om det var midlertidig. men man blir jo passe stressa når sånt skjer for det har jo aldri skjedd før å sååå typisk at det skulle skje nå..

Back
Topp