til jul ønsker jeg meg

Dollface

Forumet er livet
VIP
en peispuster.. i godt knirkete skinn, med rosemaling på...
eller en sånn hanske som jeg kan vaske persienner med..

hva ønsker du deg? [8D]

jeg ønsker meg og vet jeg får selvlagde ting som guttene mine har laget i barnehagen[:D][:D][:D][:D]
Beste en mamma kan få[:)]

ingen som ønsker seg en sånn fisk på ei plate med en knapp man kan trykke på.. så svinger halen og den synger "take me to the river"? [:-]

Jeg ønsker meg ei fin litt lang jakke.
Men å finne sånn jakke til feite mennesker er IKKE lett nei [:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Dollface

ingen som ønsker seg en sånn fisk på ei plate med en knapp man kan trykke på.. så svinger halen og den synger "take me to the river"? [:-]

jo når du sier det så...........
Og på andreplass kommer sånn elektrisk bilde med rennende vann og fancye farger[:-]

ORIGINAL: gira

Og på andreplass kommer sånn elektrisk bilde med rennende vann og fancye farger[:-]

åh jaaa.. de er så lekre! Tror jeg må ha en i hver stue..

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg bryr meg ikke om gaver[;)] Jeg vil bare ha en rolig,fin jul der alle er venner og koser seg[;)]

Kunne ikke sagt det bedre!![:D]

Jeg ønsker meg ny hodepute i senga!
Og utapåjakke.. [:)]

Jeg ønsker å bestå anatomi eksamen og om det er for mye å forlange så kan vi si at den gaven kan bli en kombinasjon jule/bursdag gave.. Jeg skal ALDRI be om noe mer[8D][:D]

Skoskap!

ORIGINAL: arquinne

Elg i solnedgang på 3. plass?? [8D]

Ikke diss elger da! Vi har faktisk en over peisen! [8D]

Elg i solnedgang på 3. plass?? [8D]

Ikke diss elger da! Vi har faktisk en over peisen! [8D]

Sorryyyy! [8D][8D]

den henger ved siden av det broderte bildet vi fikk av tante olga til jul i fjor..

energi.... men det får jeg vel ikke siden jeg skal jobbe alle dager mellom jul og nyttår [:'(]

Jeg ønsker meg snø..

Ønsker meg vintersko og vinterjakke jeg...

ORIGINAL: FABU12

Ønsker meg broderte sofaputer, gjennomsiktig dolokk med ståltråd i, og sånn et tripp trapp-stativ til å ha hengeplanter i. Ellers det meste fra "Nytt og nyttig"!

Åh... nuppefjerner kom jeg på nå! Og sånne strykefrie og flekkavstøtende bukser!!!

ORIGINAL: FABU12

Ønsker meg broderte sofaputer, gjennomsiktig dolokk med ståltråd i, og sånn et tripp trapp-stativ til å ha hengeplanter i. Ellers det meste fra "Nytt og nyttig"!

Åh... nuppefjerner kom jeg på nå! Og sånne strykefrie og flekkavstøtende bukser!!!

Ikke glem at de må være produsert av et tysk kvalitetsmerke og ha stretch slik at de er behagelige å bevege seg i...

Jeg ønsker meg først og fremst snille unger jeg[;)]

Etter det ønsker jeg meg kun treningsklær og utstyr[:)]

.....og i disse bleiefriedager, så ønsker jeg at snuppa blir bleiefri til jul [;)]

Back
Topp