Til Jannicke's pappa Arve!

Mayb31

Elsker forumet
Hei.
Jeg vil bare takke deg for at du kommer inn her å skriver litt til oss.
Vi er jo ikke nære venner av familien, men vi føler oss veldig nære Jannicke etter å ha pratet, delt tanker og følelser her inne.
Tror jeg snakker for alle her når jeg sier at Jan Arves bortgang har gått dypt inn på oss og at vi oppriktig føler smerte ved Jannicke og Geirs tap.
Vi sitter mange av oss i samme sitvasjon som Jannicke gjorde før hun mistet og vi vet at dette er noe som kan skje oss!
Jeg hadde i romjulen en spontanabort i snart 12 uke, og jeg må si, selv om det kanskje høres rar
t ut, at jeg er utrolig glad for at det skjedde da og ikke senere i svangerskapet!
Takk Arve for at du lar oss ta del i sorgen og kommer hit til oss!!!

- mayb31 -

signerer den!!

ORIGINAL: lindaen

Signerer.. Synes det er så sterkt av deg Arve!

Kjære Arve.

Jeg er glad for at Jannicke har en pappa som deg i denne tida. Det virker som om dere har et nært og godt forhold. Utrolig sterkt at dere begge kommer in hit for å lufte tankene deres!

Jeg tenker masse på dere, og håper dere tar godt vare på hverandre. Jeg er kjempelei meg på deres vegne, og synes det er så urettferdig at dette skulle skje.

Sender de varmeste tanker og hilsener!

Klem, Monica

Signerer deg mayb31!

Ville bare si at jeg er helt enig med mayb31.

Sender mange varme tanker til dere alle i denne tunge tiden, kjempefint at dere vil komme inn her og prate litt[:)]

ORIGINAL: mayb31

Hei.
Jeg vil bare takke deg for at du kommer inn her å skriver litt til oss.
Vi er jo ikke nære venner av familien, men vi føler oss veldig nære Jannicke etter å ha pratet, delt tanker og følelser her inne.
Tror jeg snakker for alle her når jeg sier at Jan Arves bortgang har gått dypt inn på oss og at vi oppriktig føler smerte ved Jannicke og Geirs tap.
Vi sitter mange av oss i samme sitvasjon som Jannicke gjorde før hun mistet og vi vet at dette er noe som kan skje oss!
Jeg hadde i romjulen en spontanabort i snart 12 uke, og jeg må si, selv om det kanskje høres rar
t ut, at jeg er utrolig glad for at det skjedde da og ikke senere i svangerskapet!
Takk Arve for at du lar oss ta del i sorgen og kommer hit til oss!!!

- mayb31 -

Signerer

ORIGINAL: nettemor

Ville bare si at jeg er helt enig med mayb31.

Sender mange varme tanker til dere alle i denne tunge tiden, kjempefint at dere vil komme inn her og prate litt[:)]

Signerer [:)]

Signerer jeg også.Jannice er heldig som har deg..Håper det går greit med dem.Tenker ofte på de.Må være så forferdelig vanskelig,går ikke ann å sette seg inn i det.

Takk pappa Arve !!!

Det tar mye mot og krefter for noen og gå igjennom dette. Syntes du er sterk og setter veldig pris på at du forteller hvordan det går med jenta di.
Klem

signerer denne Mayb31

Må signere alle sine

signerer det alle sier her jeg, kan ikke få agt det på noen annen måte selv...

Back
Topp