Til inspirasjon for bryllupskaka...

Molly80

Forumet er livet
Mye rart jeg finner når jeg googler...

Hver sin smak Tror vi blir å gå for en litt mer ordinær kake. Syns ikke de figurene der dama trekker mannen etter seg, fisker han osv. er noe særlig, liker best de tradisjonelle.

vi hadde denne. ville ikke ha en av de tradisjonelle. [:)]

ORIGINAL: Jente09Spire11

Kul!!!
Arti med litt utradisjonell synes jeg [:)]  Viser det hvordan forholde dere har også eller? [;)][8D]

Så fin du var forresten [:)]

Jeg vil ha denne jeg

[:D]

ORIGINAL: Molly80

Kul!!!
Arti med litt utradisjonell synes jeg [:)]  Viser det hvordan forholde dere har også eller? [;)][8D]

hehe. tja står vel kanskje ikke helt i stil til forholdet, så motvillig var han ikke til bryllupet. [8D] men han hadde ikke så mye han skulle sagt i planleggingen heller. [:)]

ORIGINAL: Molly80

Kul!!!

hehe. tja står vel kanskje ikke helt i stil til forholdet, så motvillig var han ikke til bryllupet. [8D] men han hadde ikke så mye han skulle sagt i planleggingen heller. [:)]

hehe... regner med du skjønte jeg tulla (litt vanskelig å få fram ironi og slikt her...)[:D]
Hehe.. nei, er vel kanskje ikke alle menn som har veldig lyst til å være med alt for mye i planlegginga heller..
Vi stakk og gifta oss vi, men det hadde aldri blitt noe av om ikke jeg hadde ordna reise og avtale med ambassaden...[;)]

ORIGINAL: Pluggensen

Jeg vil ha denne jeg

[:D]

Hehe [:D]

Back
Topp