Nå står den ferdig pyntet i kjøleskapet! Har holdt på til nå heheh!!!
Faderen at jeg er en petimeter altså!!! Argh!! [:@] Like før jeg kastet hele driten og lagde kaken på nytt altså. Jeg gjorde ikke det da, for det har jeg ikke tid til, hehe! Gjestene kommer om under to timer, he he!!
Men jeg fikk litt folder på kanten av kaken, selv om jeg kuttet inn hakk og sånn. Menne... Jeg pyntet kantene jeg så håper jeg at det blir blikkfanget i stedenfor foldene!![8D][8D]
Pyntingen ble heller ikke sånn som jeg håpet. Jeg farget marsipanbokstavene for hånd med vannet konditorfarge. Det holdt ikke så bra, men ble bedre enn ingenting i alle fall!
Jeg har tatt bilder, men får ikke tid til å legge de ut nå. Og jeg håper for guds skyld at ingen forventer å se noe Buddy cake boss-kake altså!!! herregud, da legger jeg de IKKE ut, hahhahahah!!!!! Jeg har aldri pyntepyntet en marsipankake før!! Bare slengt sammen noe, så vi får se hvordan denne blir mottatt.. :S
Nå er det bare 20 muffins igjen som skal pyntes, så er jeg i mål med bakingen! :) Da kan jeg begynne på alt det andre! :)
Og by the way, jeg har også husket å slå AV komfyren igjen, hihi!![:D]