Til informasjon...

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg husket å sette på stekeovnen før jeg satt inn muffinsene i dag[8D][8D][8D][:D][:D][:D]

Og så har jeg ett lite ønske.. Kan dere krysse fingrene for meg nå? Jeg skal nemlig legge marsipanlokket på kaken nå..[&:][&:][&:]

Kryssa alt ej kan :)

ORIGINAL: *mamman til Marie*

Kryssa fingra og tær [:D][:D][:D]
Lykke til[:D]

Går sikkert veldig bra:) Må få se den ferdig pyntet...

ORIGINAL: *mamman til Marie*

Kryssa fingra og tær [:D][:D][:D]
Lykke til[:D]

Gikk det bra? Eller holder du fortsatt på? Krysser fingre i tilfelle

ORIGINAL: CrazyBeautiful

*krysser fingrene* og litt til. [:D] Kan vi få se bilde av mesterverket eller katastrofen? [8D]
[;)]

Nå står den ferdig pyntet i kjøleskapet! Har holdt på til nå heheh!!!

Faderen at jeg er en petimeter altså!!! Argh!! [:@] Like før jeg kastet hele driten og lagde kaken på nytt altså. Jeg gjorde ikke det da, for det har jeg ikke tid til, hehe! Gjestene kommer om under to timer, he he!!

Men jeg fikk litt folder på kanten av kaken, selv om jeg kuttet inn hakk og sånn. Menne... Jeg pyntet kantene jeg så håper jeg at det blir blikkfanget i stedenfor foldene!![8D][8D]

Pyntingen ble heller ikke sånn som jeg håpet. Jeg farget marsipanbokstavene for hånd med vannet konditorfarge. Det holdt ikke så bra, men ble bedre enn ingenting i alle fall!

Jeg har tatt bilder, men får ikke tid til å legge de ut nå. Og jeg håper for guds skyld at ingen forventer å se noe Buddy cake boss-kake altså!!! herregud, da legger jeg de IKKE ut, hahhahahah!!!!! Jeg har aldri pyntepyntet en marsipankake før!! Bare slengt sammen noe, så vi får se hvordan denne blir mottatt.. :S

Nå er det bare 20 muffins igjen som skal pyntes, så er jeg i mål med bakingen! :) Da kan jeg begynne på alt det andre! :)

Og by the way, jeg har også husket å slå AV komfyren igjen, hihi!![:D]

Trone: Tenk deg meg då, eg skal lage marsipankake for første gang og eg ana ikkje om det må gjeres samme dag osv... Har nemlig ikkje plass til å lagre den kaldt [&o][&o]

Jeg har jo også laget den samme dagen :) Lagde bare bunnen i går slik at de fikk satt seg litt først :) ): Null prob! :)
Klarer JEG dette, så klarer alle dette he he he he!! Og jeg haar heller ikke noe særlig utstyr å gjøre det fancy med.

Men tenker som så at er de sultne på kake, javel, da får de spise det de får servert, hihihi!!!![8D][8D][8D][8D]

Har kjøpt bunn og ferdig marsipannlokk eg [8D][8D] Og ein form eg kan pynte oppå kaka etter, så ikkje noko skjeivt eller stygg skrift her [8D][8D]

Back
Topp