til info

babytutta

Forumet er livet
husker det gikk reklame om den serien sykehuset på tv3, tenkte jeg ville se den, men glemte det helt....svigerinna mi ser den, sa den var bra. damer som fødte å greier.
ååååå nå fant jeg den på web tvn dems..alle episodene.hihi

bare så dere kan kooose dere om dere har tid[:)] har bare sett 2 stk, å det var fødsel å baby der å alt..[:D]

Det er en som går på TV3 også, skulle se på den her om dagen da var det snakk om tvillingfødsel også, men desverre så ringte telefonen, så akkurat de 5 minuttene som var om dette temaet mistet jeg, da var det rett over på en liten jente som var på sykehuset når jeg greide å bli kvitt den som ringte meg, snakk om å miste 5 minutter da. Men jeg har sett litt fra de jordmødrene som gikk litt tilbake i tid.

Har tittet innom den serien, virker veldig bra. [:D]

takk for det du[:D] herblir jo eg sittene[8D]

ORIGINAL: Apple

Jeg har sett mange av episodene, og jeg griner like mye hver gang et nytt lite menneske blir født! [:)]

å se ett barn blir født eså rørende. selv satt eg å grein i dag når eg såg en filmsnutt som var lagt ut på generell i dag[:(] e så flott å se på

Åå, så utrolig bra!! Tusen takk for tips babytutta, gjett om jeg skal kose meg i kveld da[:D] Har sett noen av episodene, men siden jeg jobber turnus så har jeg gått glipp av mange også. Yes!!

Back
Topp