Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med å bruke den selv da?Samboer mener det er dumt å bare kaste Niveaen vi har kjøpt, og mener vi kan bruke den opp før vi bytter merke. Jeg kjenner at jeg har lyst å kaste den, men vet ikke om det er litt hysterisk? Hva hadde dere gjort?
Signerer frøet... Hadde brukt den på meg selvSamboer mener det er dumt å bare kaste Niveaen vi har kjøpt, og mener vi kan bruke den opp før vi bytter merke. Jeg kjenner at jeg har lyst å kaste den, men vet ikke om det er litt hysterisk? Hva hadde dere gjort?
Hva med å bruke den selv da?![]()
Jo, det kunne jeg jo, men det er faktor 50. Litt høyt for meg. Får se om vi i det hele tatt får bruk for solkrem i år...Signerer frøet... Hadde brukt den på meg selv![]()
Jo, det kunne jeg jo, men det er faktor 50. Litt høyt for meg. Får se om vi i det hele tatt får bruk for solkrem i år...![]()
Kjøpte 50 nå uten å tenke meg om, men kommer til å kjøpe 30 neste gang. Jeg er egentlig mye mer redd for uv-stråling enn jeg er for innholdet i solkremen. 15 er altfor lite i mitt hode, da må de jo smøres hele tiden..Hvilken faktor kjøper dere?
Jeg har lest at jo høyrer faktor jo mer dritt er det i det. Leste for en tid tilbake en bok som het "Sunde børn" hvor det stor at man ikke burde ha høyere faktor enn 15 og heller smøre ofte, være i skyggen og evt ha tynne bomullsklær og.
I bhg her har de også begynt med solkrem for lenge siden.
Jeg kjøpte 50 :-/Hvilken faktor kjøper dere?
Jeg har lest at jo høyrer faktor jo mer dritt er det i det. Leste for en tid tilbake en bok som het "Sunde børn" hvor det stor at man ikke burde ha høyere faktor enn 15 og heller smøre ofte, være i skyggen og evt ha tynne bomullsklær og.
Jeg bruker 30 på meg selv pga sensitiv hud, kommer til å bruke det samme til mini. Kanskje 50 på de mest utsatte stedene hvis nødvendig.Hvilken faktor kjøper dere?