Til info

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest

Hei.

Etter ønske fra dere har jeg fjernet presentasjonstråden og terminlisten fra låste topptråder.

Dere finner fortsatt presentasjonene og terminlisten under "Mai-jentenes viktigste tråder"
http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/Mai-2012/Mai-jentenes-viktigste-trader/1480482T/

Gi beskjed om det er noe mer jeg kan hjelpe til med.

Og lykke til i innspurten til dere som ikke har født enda,
og gratulerer til dere som allerede har fått Mai babyene deres :)

MVH
Moderator 5
Greuppeleder på Mai 2012

Jeg lurer på om ikke det er mulig at dere (les babyverden) kan samle i hvertfall noen av deres topptråder i én tråd? Feks "Fra Babyverden" eller noe? Dersom det kommer nyheter i denne så kan det bare oppdateres i trådteksten.
Jeg synes strengt tatt ikke det er nødvendig at ukentlige konkurranser, vaktlister, velkomstmeldinger osv. bør ligge som egne topptråder. 
Jeg forstår at den facebook greia kanskje kan være nødvendig at ligger framme til enhver tid, men det andre kunne da fint vært samlet i "en bolk?"
Det burde ikke være nødvendig at vi skal være nødt til å scrolle ned til midten av første forumside for å komme til siste innlegg?

Hestejenta skrev:
Jeg lurer på om ikke det er mulig at dere (les babyverden) kan samle i hvertfall noen av deres topptråder i én tråd? Feks "Fra Babyverden" eller noe? Dersom det kommer nyheter i denne så kan det bare oppdateres i trådteksten.
Jeg synes strengt tatt ikke det er nødvendig at ukentlige konkurranser, vaktlister, velkomstmeldinger osv. bør ligge som egne topptråder. 
Jeg forstår at den facebook greia kanskje kan være nødvendig at ligger framme til enhver tid, men det andre kunne da fint vært samlet i "en bolk?"
Det burde ikke være nødvendig at vi skal være nødt til å scrolle ned til midten av første forumside for å komme til siste innlegg?

Dette skal jeg bringe videre til mine overordnede :)

MVH
Moderator 5

takk :)

Takk! :-)

Det jobbes med saken.

Så da håper jeg det snart blir mindre topptråder fra Babyverden, så det blir mer oversiktlig her inne :)

MVH Moderator 5

Så flott at dere går oss alvorlig.. ;-) Og kjempe at dere jobber så raskt! Takk takk.. :-)

Supert! :-)

Veldig bra:)

Åh, håper også at dere kan klare å samle moderatortrådene til en samlebolk :) Noen av trådene har jo ligget på topp i alle terminforumene i "evigheter".. 

Moderator 5 skrev:
Det jobbes med saken.

Så da håper jeg det snart blir mindre topptråder fra Babyverden, så det blir mer oversiktlig her inne :)

MVH Moderator 5

supert! takk :)

Back
Topp