Til info ang tilgang til skjult gruppe!

Syns det er litt greit at der er et krav om aktivitet inne på skjult. Noen av oss deler jo mye av oss selv der inne, og da er det greit å se litt til de man deler med ;)

Februar-14 mamma ❤️
Enig, er ikke så mye aktiv selv og det går i perioder. Har delt litt som er veldig privat og da er det greit at man egentlig vet hvem som er å leser og deler litt selv også:)

Jeg er litt stille om dagen pga ferie :) har ikke tid til bv da :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er litt stille om dagen pga ferie :) har ikke tid til bv da :(

Sent from my iPhone using BV Forum
Tror uansett ikke du står i fare for å bli "kasta ut" :) er bare så mange som har tilgang som ikke har vist snurten sin på månedsvis, og de trenger jo strengt tatt ikke være på skjult :)

Februar-14 mamma ❤️

Som BMC sier, det er folk som har tilgang som sist var innom i februar, eller faktisk så lang tilbake som i 2013.
Jeg er nå straks ferdig med listene - så sendes de til moderator siden jeg ikke har slettetilgang.
Og - skulle det skje en glipp og noen bli slettet uten at det er grunnlag for det - så si som sagt i fra så fikser vi igjen :-)

• Liker
Reactions: BMC
Kan de av dere som tar dette som en "advarsel" og blir mer aktive sende meg en PM så jeg får nicket deres og slipper å slette dere for å gi tilgang igjen om noen dager?

Trodde jeg hadde få innlegg i august, men etter å ha sjekket ser jeg at jeg har skravlet fælt her inne :p

Back
Topp