til helv**** med alt sammen

TeaCup

Gift med forumet
Nå er jeg skikkelig lei meg her jeg sitter[:(]

Nå har jeg gledet meg i vel 7 uker til mårradagen, da skulle jeg endelig på den ordinære UL, har ikke vært på tidlig UL eller noe... men neida, ble ringt av ei hyggelig jordmor (takket være hun fikk jeg i det minste vite det i dag og ikke i måra) og fikk beskjed om at det ikke blir noe av[X(]
får forhåpentligvis vite når ny time blir i måra.

Dette er tredje kontroll jeg skulle på og faktisk talt tredje gang jeg er blitt ringt for at dei måtte avlyse timen min, hva er det for noe tull da?[:(]

what? Hvorfor har de måttet avlyse timene da?[8|] Drittfolk hehe

Så kjedelig!!!![:'(] Håper du får en time snart! [:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

what? Hvorfor har de måttet avlyse timene da?[8|] Drittfolk hehe

forsto det sånn at legen var syk... hele sykehuset har tydeligvis bare en lege[&:]

Hmm, synbs dem hørtes litt useriøse ut jeg...
Er det ingen andre du kan få UL hos?

Idiotisk!!! Om det er noen trøst MÅ du jo forsåvidt ha den ordinære ULen ganske kjapt, ellers er jo mye av poenget borte... Regner med du får en ny telefon ganske snart!

Er det muuulig? de må da skjønne at de ikke må kødde med følsomme kvinner proppa fulle av hormoner!!!! [:@]

Fikk du ny time?

ORIGINAL: TouchOfVanilla

Hmm, synbs dem hørtes litt useriøse ut jeg...
Er det ingen andre du kan få UL hos?

nei[&:] bor så langt ut i ødemarka at det blir så mange timer å kjøre... drittplass[:'(]

ååååååå........så trist. [&o] Håpe du får time raskt igjen da....

ORIGINAL: schnuppaluppa

ååååååå........så trist. [&o] Håpe du får time raskt igjen da....

ORIGINAL: 14september

Så kjedelig!!!![:'(] Håper du får en time snart! [:)]

uff så kjett. Om jeg ikke husker feil skal du føde på Eid sjukehus, der er de råe på å avlyse det meste. Jeg fikk 3 avlysninger når jeg skulle inn til behandlig der når jeg bodde på eid. Endte tilslutt opp i Førde... 

Utrolig kipt da!!

Håper virkelig du får beskjed om ny time snart altså!!

ORIGINAL: Linda MK

uff så kjett. Om jeg ikke husker feil skal du føde på Eid sjukehus, der er de råe på å avlyse det meste. Jeg fikk 3 avlysninger når jeg skulle inn til behandlig der når jeg bodde på eid. Endte tilslutt opp i Førde... 

ja, helt riktig det er på eid. Men det var jo godt å høre at det skjer med andre og... at det ikke bare meg hele helsevesenet på eid er ute etter om du skjønner[&:] frustrerende..

Håper du får ny time snart, og at de ikke avlyser enda en gang!!!

Åh så kjedelig! Håpe du kjapt får time da!

Back
Topp