til haugesund idag

Masse lykke til.Tenker du er spent.Jeg var på riksen for akkurat en uke siden.[:)][:)][:)][:)][:)]

God tur og masse masse lykketil , det går så fint så skal du se.

Masse lykke til[:)]

Du har nokre spennande dager føre deg!!!

Masse lykke til!

hei, vi er i det offentlige. fikk ut 16 fine egg idag, så nå blir det spennende å høre i morgen hvor mange som ble befruktet. uttaket var grusomt, på den ene sida var de borti noe livmorgreier hele tiden, det var fryktelig, men på den venstre side gikk det helt greit. herligt å ha kommet så langt.

Masse lykke til[:)]

Gratulerer med 16 fine egg. Håper det blir noen fine mini-gaggag'er imorgen da[:D] 

Så spennende,jeg kunne ikke ringe før halv 3 på dagen.Det var lenge og vente det...Håper du får mange fine befruktede egg[:)]

Lykke til med telefonen [:D]

Går så fin skal du se.

11  befrukta egg[:)]. er så glad nå. gleder meg til å få satt inn i morgen, så blir resten å fryse.

Så bra da[:D] Hos meg var det bare 3 som ble befrukta og fine når eg ringte de . Dagen etter var det bare 1 igjen. Men det var da gullegge og da.

Lykke til imorgen, og kos deg i rugetiden[:)][:)][:)]

nå er egget satt inn, 3 på frys, men i en ampulle, så det er bare til 1 forsøk. men helt greit det.
nå skal jeg nyte dagene og håpe på at dette resulterer i en baby:)[;)]

Masse lykke til[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Å såååå spennende[:)]
Lykke til, skal krysse fingrene for deg

håper virkelig det er superegget dette du har satt inn da... si når du har testa da[:D]
masse lykke til...

Håper egget kniper seg godt fast hos deg
Ønsker deg masse lykke til videre.

Masse lykke til i rugetida gaggag!!

Back
Topp