Til frisøren??

*MissMe*

Gift med forumet
Eller vente litt??
Ho har jo veeldig hockeysveis, kunne tenkt meg at det var litt jevnere kanskje... Nå er det jo bare fint med musehaler eller småfletter... Også har hun laaang lugg foran..

Jeg klipte henne litt selv jeg...[8D]

syns småjenter er veldig fine m sånn "bob" jeg da...også vokser d veldig fint ut etterhvert da... [:D]

ORIGINAL: Bebibooms

syns småjenter er veldig fine m sånn "bob" jeg da...også vokser d veldig fint ut etterhvert da... [:D]

Veldig enig. Ser for meg at håret blir seende tykkere ut om vi klipper det litt jevnere..
Hun er jo så skjønn med musehaler da, men det får hun jo igjen, for nå vokser håret ganske fort..[;)]

syns dere kan la det være slik, heller klippe det når d blir lengre og en kan jevne d mere ut[;)]

Samme sveis som snuppa mi det der [8D] [:)]

Jeg bare korta ned på luggen selv, og jevnet lengden ellers en smule, så det ikke skulle være fullt så "fjonete" med veldig ulike lengder... Så nå har hun altså samme sveis som (ufriserte?) A... Behold det sånn du. Jeg er fornøyd med min (u?)friserte snuppe i alle fall [8D] [:D] Synest forresten de er skjønne med musefletter jeg, så kan godt ha det hver dag for min del [8D] [:D]

Vi har klippet Alis 3 ganger - bare litt alle gangene for å få det litt mer jevnt... men det blir ikke noe fortere jevnt fordiom[8|] håret blir jo bestandig tykkere og så det er alltids nye hår som blir kortere uansett[8D] så nå har vi gitt opp den der klippingen og venter en stund. Men så har din mye lengre hår en min da... nei vet ikke - syns hun er så søt med museflettene sine[:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Samme sveis som snuppa mi det der [8D] [:)]

Jeg bare korta ned på luggen selv, og jevnet lengden ellers en smule, så det ikke skulle være fullt så "fjonete" med veldig ulike lengder... Så nå har hun altså samme sveis som (ufriserte?) A... Behold det sånn du. Jeg er fornøyd med min (u?)friserte snuppe i alle fall [8D] [:D] Synest forresten de er skjønne med musefletter jeg, så kan godt ha det hver dag for min del [8D] [:D]

Hun er jo veeeldig skjønn med musehaler da.[;)] Ser liksom så stor ut!![;)]
Det er litt lengre enn på bildet, og det underste håret er en del lenger enn det oppå, hadde sikkert fått det i musehaler om jeg bare jevner det litt mer i nakken.. Hmmm.. Vanskelig..

Jeg klippet av tustene på snuppa mi i sommer,syntes det ble kjempefint( da var alt håret til under ørene) nå begynner det og bli lang,har litt lyst og klippe det opp sånn på nytt ,men skal spare det langt nå[:)]

Nå skal det sies at Emma har mye hår, og har hatt det siden hun var liten baby. Så vi har vel vært hos frisøren 4 ganger allerede! [;)] Vi har nemlig en egen frisørsalong for bare barn - og Emma elsker å være der. Jeg synes hun blir så mye finere hver gang vi får klippet vekk det slitte håret, og håret vokser ut SÅ mye finere for hver gang [:)]

Jeg er ikke noe fan av verken barn eller voksne som går rundt med slitte og flisete tupper. MYE bedre  klippe det jevnt og fint, så det ser sunt ut. [:)] Det vokser ut MYE finere!

Nå synes jeg det ikke ser ut som om Anna har så veldig flisete tupper akkurat, men jeg tror allikevel jeg ville tatt en tur til frisøren og jevnet på det litt! Tenk så fint det blir når det vokser ut jevnt og fint! [:)]

Tøtta her så veldig lik ut. Helt greit liksom, men så dro vi spontant innom frisøren. Klipte bare en enkel kort sveis for å få vekk fjona, og graderte det litt rundt på hodet, og jammen ble det ikke myyye finere, og hun ble storjente og ikke alltid "bustete" som jeg følte det ble her [:)] Er vel bare 5-6 uker siden, og det er allerede vokst ganske mye, så det er verdt et forsøk. [:)]

Jeg anbefaler det iallefall.[:)]

Jeg klipte henne litt selv, og det ble myyye finere. Fikk tykkere hår liksom!![:D]
Ble bob til rett over skuldrene..

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg klipte henne litt selv, og det ble myyye finere. Fikk tykkere hår liksom!![:D]

Så flink du er!!! [:)][:)]

piktjure?

ORIGINAL: Magda Green

ORIGINAL: *MissMe*

Så flink du er!!! [:)][:)]

Haha.. Bare klipte litt her og der, jevnt og pent er det ikke, men så bedre ut da...[8D]

Bilde kommer!![;)]

Back
Topp