Til flergangsfødende- uke 30 mage?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg er 30 uker på vei , føler magen e stor og fin . Men føler ikke den har vokst så mye de siste 3 - 4ukene . Alt e bra me symfysemålene og alt e som det skal. Men hva kan jeg forvente fremover, er magen så stor som den blir allerede no, eller vokser den mye fra uke 30 til 40, vanligvis ?​

Hvis jeg skal gå ut i fra forrige svangerskap så følte jeg ikke at magen vokste like mye mot slutten, men tror nok at dette er veldig individuelt. Jeg synes også at magen har stagnert litt nå. Lå over det grønne skarverte feltet på SF mål tidligere i svangerskapet, mens de siste målingene har ligget stabilt rett under den røde streken. Magen kan jo virke noe mindre når de små begynner å snu seg med hodet ned og synker ned i bekkenet ;)

Jeg husker at de siste månedene forandret ikke str på magen seg så mye, var heller fasongen på den :p

Tror heller ikke den har vokst så fryktelig mye mer med de to andre, er vel heller det at den endrer fasong. Mitt sf-mål var allerede begynt å flates ut ved kontroll i uke 28 nå..

Tja si det, men syns å huske at eg ikkje "merka" sjøl at magen blei større mot slutten, men at det vistes både på vekta og SF mål ;)
Denna gangen syns eg heller ikkje at magen hadde vokst fra sist jm time til denna, men SF målet hadde godt opp ;)

Back
Topp