Til Fleregangsfødende: hjertelyd vs.kjønn?

TuttiFrua

Glad i forumet
Stemte deres med hjertelyden på fosteret med kjønn sist? Altså gutt fra 120-140 eller jente fra 140-160 i hjertelyd? Hos meg stemte det. Gutten min lå rund 130-135 hele tida. Hører det stemmer med mange :) Interessant å høre om det stemte med deres ;)

husker ikke...kan sjekke det en annen dag når jeg har papirene i nærheten... Nå skal det sies at di tok feil på ul også om hvilket kjønn det var... vi skulle få jente, men fant ut på 3d ul at det skulle bli gutt! I sverige vet jeg at di har motsatt om hva som er jentehjerteslag og guttehjerteslag enn det det er her..

I grunnen ikke.
Med gutten vår var hjertelyden hele tiden høy, gjerne opp mot 160. Men gutt var og er han ;)
Med jenta sa jordmor at det var typisk 'jentelyd', og det stemte jo forsåvidt. Så nei, ville ikke satsa mange kronene på at det hadde noe å si, altså..

Synes å huske at det stemte her og... Fikk gutt....

Stemte her, lille jenta kom ut fin og perfekt. :) 

Elizabeth lå på 148 - 160, så det stemte der i hvert fall=)

Mi lå på 140 hele tida så null hint der... Men jente ble det :-)

Absolutt ikke! Hadde mellom 120-135 og fikk jente.

Oi da... Er så længe siden at det husker jeg ikke

154-156 stort sett hver gang, så her stemte det med at det ble jente<3

Ingen aning, vi ville ikke vite kjønnet, og tenkte heller ikke på alt sånn der heller, så vet ikke med oss... Men, ble en jente da :-D

Første gang vi fikk høre hjertelyden var det jente-lyd, men det roet ned etterhvert og gikk over til gutte-lyd. Og vi fikk en gutt:)

Stemte her! Lå på 148-160 hele veien og vi fikk jente

Back
Topp