Til en svigermor som har alt?

eplemos

Forumet er livet
Noen som lager noe stilig/spesiellt som eg kan gi til svigermor?
Send gjerne PM om hva du lager og evt pris? Bilder?
Har INGEN ide på ka eg ska gi til jul.

et scrappa lerret kanskje? Med en tekst eller ordtak/dikt hun liker godt?

Har laget dette:

ORIGINAL: Civena

et mykt og deilig trekanta sjal?[;)] det fikk jeg tipsa av en som har alt selv[;)]

Det funker IKKE til ei svigermor i overgangsalderen som alltid er varm som en komfyr...[;)]

ORIGINAL: Stinius

et mykt og deilig trekanta sjal?[;)] det fikk jeg tipsa av en som har alt selv[;)]

Det funker IKKE til ei svigermor i overgangsalderen som alltid er varm som en komfyr...[;)]

hahaha!! til og med midt på vinteren?[8D]

oh yes! Lufter og styrer så har alltid ullsokker i veska når vi skal den veien[:D]

oh yes! Lufter og styrer så har alltid ullsokker i veska når vi skal den veien[:D]

hoho[:D] ikke bra[8D]

Sverger til gavekurv i slike tilfeller jeg.

Pynt kurven med maling, bånd eller blomster. Fyll med vinflaske, tovet sitteunderlag, sjokolade, kaffe/te, hjemmebakt julebrød, kjeks, bilde av barnebarn, tegning fra barnebarn, kortstokk, yatsyblokk, gavekort på spa, fotbehandling, massasje, kino, restaurant osv...

Kan gjøres så billig/dyr som man ønsker.

ORIGINAL: hsm

Du kan lage fotobok hos japanphoto med bilder av prinsen din helt fra
fødselen. Det har jeg laget, og det var populært.
Nyfødt bilde på ene siden hvor du skriver vekt, lengde osv.
Kanskje en side med prinsen din hver mnd. så hun kan se
hvordan han har vokst.
Jeg laget bok fra 2006-2008 så denne julen har jeg en plan
om å lage bok fra 2008-2010, så lager jeg 2 nesten like bøker
så er julegaven til foreldra mine også i boks[:D]

De får allerede kallender for 2011 og stort fotografbilde, så tenkte egentlig det skulle være noe som ikkje var bilder. En liten ting til hver av de.

Hva med å la poden male et lite lerret og lime et dikt utenpå? et type "VERDENS BESTE BESTEMOR" eller noe slikt?

Back
Topp