Til en bestemor som har alt???

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Jeg har en bestemor som er 77 år gammel. Og lurer alltid like mye på hva jeg skal gi hun til bursdag og jul.. Siden hun er såpass gammel, har hun liksom alt. Ønsker seg ingenting lenger..

Noen lure tips på lur??[:D]

liker hun kortstokk?? :P

ORIGINAL: young mom 91

Det har jeg ikke tenkt på.. Men hun har nok det også..[:'(]

Du kan lage sånn fotobok til henne? Sånn som du finner på de fotobutikkene på nettet. [:)] 

ORIGINAL: Lene1986

Du kan lage sånn fotobok til henne? Sånn som du finner på de fotobutikkene på nettet. [:)] 

www.japanphoto.no har de en kjempe fin og veldig enkel bok du kan lage! Reultatet blir veldig fint!
Jeg gjorde dette med bilder av storebroren i fjor. Det falt virkelig i smak hos besteforeldre og oldeforeldre!!

En god dusjsåpe og tilhørende bodylotion (?)... Min bestemor EEEELSKER sånt [:D]
Eventuelt er det vel alltid kjekt for de eldre også å pynte seg (kommer vel an på hvordan de er som person også da), men kanskje en pyntenål, et smykke, øredobber eller noe sånt?

Eller bankers-forslaget med bilder [;)] ..enten i album, innrammet eller som årskalender [:)] 

Gode kremer til huden er jo viktig i den alderen...

Mangen gode tips her.. Men stusser litt på det med foto som skal henge på veggen.. Hun har 9 oldebarn, og visst hun henger Felix på veggen, slir nok de andre barnebarna snurt siden bare felix henger der....
Men har fått mange gode tips nå[;)]

Spiselige julegaver. som sjokolade, vin, kaffi osb. 

En proviantkasse??? Det gjorde vi til bestefaren min, puttet oppi kaffi og pålegg sjokolade, sokker,kryssord.. ja, du fortår sikkert hva jeg mener. En kasse med hverdagslige ting som hun trenger...[:D] Han satte stor pris på det iallefall og vi følte også at vi gav en pakke som var til glede og nytte[:)]

ORIGINAL: kajja

En proviantkasse??? Det gjorde vi til bestefaren min, puttet oppi kaffi og pålegg sjokolade, sokker,kryssord.. ja, du fortår sikkert hva jeg mener. En kasse med hverdagslige ting som hun trenger...[:D] Han satte stor pris på det iallefall og vi følte også at vi gav en pakke som var til glede og nytte[:)]

Tror det blir noe slikt her også.. Kjempe ide.. 

ORIGINAL: cskjoldal

Ikke en med bilde av feks ungen din :D ??
www.fotoknudsen.no  :) kan velge hvem som helst bilde ;D
kjempe fin gave det da :D blir veldig personlig gave ^^

og det har hun deffinitiv ikke fra føøør ;D

Hva me kortstokk me bilda a den lille på?? Trodde e hadde sett d på nfoto.no men kunne ikkje finne d nå... Kanskje på en anna fotobutikk på nettet e har sett d....

Eller denna: http://www.nfoto.no/product.php?prodid=grboxoqalmxovwptbo Puslespill me bilde, 384 brikker....

Eller en matkurv me litt fancy mat og snop og konfekt o.l. D har e og min søsken gitt til ein fillebestemor i mange år, og d har allti falt i smak!!

Gavekort på frisørtime, fotbehandling, o.l

Ikke en med bilde av feks ungen din :D ??
www.fotoknudsen.no  :) kan velge hvem som helst bilde ;D
kjempe fin gave det da :D blir veldig personlig gave ^^

og det har hun deffinitiv ikke fra føøør ;D

Ah, da var d fotoknudsen e så d på da.... Litt stili me sånne gaver synes e... Tror d vanker litt musematter, kortholdere, puslespill, osv til familien våres i år....[;)]

Back
Topp