Noen som har vært i Dubai med barn på rundt ett år?[:)]
Eller noen som vil fortelle litt om hvordan det er der?
Eller noen som vil fortelle litt om hvordan det er der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: _milla
Har vært der to ganger, ikke med egne barn, men min svoger og familen bodde der i noen år (med små barn).
Hva lurer du på da?
Jeg ville ikke dratt i den varmeste sesongen..syykt varmt.
Ikke så veldig barnevennlig sted egentlig, finnes f.eks ingen fortau noe sted, de er ikke så glad i at man skifter på ungen på stranda (pga nakenhet[8D]) Man må kjøre bil til alt - ville hatt med bilsete. Shoppingsenterene er glad i aircondition, så ta med nok varme klær (jeg frøs så mye at jeg måtte kjøpe nye klær).
Men for all del, spennende sted...nydelige hoteller, restauranter, strender og SHOPPING!
ORIGINAL: *Meya*
Barnemat og bleier har de alle mulige typer og merker, myyyye mer enn vi kan drømme om her hjemme.
Det hadde de forsåvidt i Algerie og, som er ett uland i forhold til Dubai...
ORIGINAL: Goldy
ORIGINAL: _milla
Har vært der to ganger, ikke med egne barn, men min svoger og familen bodde der i noen år (med små barn).
Hva lurer du på da?
Jeg ville ikke dratt i den varmeste sesongen..syykt varmt.
Ikke så veldig barnevennlig sted egentlig, finnes f.eks ingen fortau noe sted, de er ikke så glad i at man skifter på ungen på stranda (pga nakenhet[8D]) Man må kjøre bil til alt - ville hatt med bilsete. Shoppingsenterene er glad i aircondition, så ta med nok varme klær (jeg frøs så mye at jeg måtte kjøpe nye klær).
Men for all del, spennende sted...nydelige hoteller, restauranter, strender og SHOPPING!
Lurer på det meste egentlig[8D]
Sambo vil dra i januar. Jeg er litt skeptisk, vet ikke helt hvorfor egentlig, men syns snuppa er litt lita enda.. Har hørt det er veldig stort og flott og alt det der, men er det f.eks et trygt reisemål med små? Må man ha med seg barnemat for hele oppholdet?