til dere :)

connie83

Forumet er livet
tenke jenter... i magen våres vokser det en liten spire  En spire som skal vokse seg til en liten bebi... på bare noen få uker!!!! Om ikke lenge nå så vil hjerte til bebisen begynne og slå, den vil røre på seg og den vil se ut som en bebi............... så kommer den fantastisk tiden der vi vil være veldig usikkre på om det er spark vi kjenner eller om det er noe annet, og vi sitter og føler og kjenner etter, og kanskje prøver å dytte litt i magen[:D] Så kommer tiden der sparkene virkelig blir kraftige, man ser hele magen forandrer utseende og man kjenner kanskje hva som er en fot,arm og hode Magen vil vokse og vokse... den blir vakkrere og vakkrere... Elsket virkelig magen min i svangerskapet med Emilia Elsket sparkene og elsket alt som hørte med til svangerskapet!!!
Jenter vi er så utrolig heldige som skal få oppleve det her.......... det er virkelig det største i verden!!!!!!!! Ingen ting er bedre  
ser på meg selv som verdens heldigste, som får lov og æren til å bære frem ett barn til
 
Så jenter nyt det og prøv og tenk posetivt... jeg vet det kan være vanskelig i begynnelsen men de fleste svangerskap går bra.... og viss det ikke gjør det, så er det som regel noe som er galt, det er en grunn for det!! så kos dere med magen deres og bare glem det negative rundt dere....da vil dere få så mye positivt ut av alt... jeg vet for jeg har vært igjennom sykt mye ang det og få barn, miste osv osv!!!
 
Lykke til alle mine søte snille januar mammaer[:D] det her vil gå supert for dere alle[:D][:D]
 
Å det var så herlig skrevet! Akkurat det jeg trengte å lese :-) Kjente jeg fikk litt sommerfugler i magen [:)]
 
ORIGINAL: Honey Honey

Å det var så herlig skrevet! Akkurat det jeg trengte å lese :-) Kjente jeg fikk litt sommerfugler i magen [:)]

 
Signerer den [:D] Fikk litt tårer i øynene jeg nå.
 
det er bra [:D] for jeg vet det er såååå mye følelser ute å går både glede,frykt,spenning,angst, og masse masse lykke følelser[:D]
så det er så viktig å ta vare på det....... for det er en tid vi ikke vil få tilbake!! Vært svangerskap er unikt og forkjellig[:D]
 
 
ORIGINAL: S.Reve

åhh!!!Er så enig!!
Dette er virkelig meninga med livet!! [:D]

 
helt klart [:D] ingen ting er bedre[:D]
 
ORIGINAL: JeanetteB

ORIGINAL: Honey Honey

Å det var så herlig skrevet! Akkurat det jeg trengte å lese :-) Kjente jeg fikk litt sommerfugler i magen [:)]


Signerer den [:D] Fikk litt tårer i øynene jeg nå.


Signerer disse 2[:)]
 
[:D]ååå..ditta likte e =) du e kjempe flink å sette ord på de=) håpe du me får et kjeme fint svangerskap=)
 
ORIGINAL: elispk

[:D]ååå..ditta likte e =) du e kjempe flink å sette ord på de=) håpe du me får et kjeme fint svangerskap=)

 
tusen takk [:D] jeg ELSKER å skrive da he he... så dere kan nok bli lei meg etterhvert[;)] har skrivd såååååååååååå mye i savngerskaps dagboken til emilia på feb forumet 09... der har jeg virkelig få satt ord på ting, så når jeg leser det nå hyl skriker jeg he he.... og alt jeg har skrevet der har jeg skrevet en bok til emilia om, med masse bilder fra ul og magen min[:D]
 
Back
Topp