til dere synske hvordan kan man bli synsk?

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Angelicka23

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Angelicka23

ORIGINAL: Angelicka23

Jeg vet hva jeg driver med. Dette er jobben min, og jeg tror jeg kan den litt bedre enn hva du kan. Har du noen erfaring med dette selv kanskje? Vet du hvor jeg får denne informasjonen fra?
Føler du sitter og kaster stein i glasshus nå. Hvordan vet du at det du vet om Gud er det rette? Sikker på at det ikke er onde ånder eller Satan som har skrevet skriftene i Bibelen?
For den kristne tro er absolutt ikke bare den god den heller. Det står mye fordømmende i den som strider mot min tro; det gode i alle.


Ble visst hoppet over dette svaret[8D]


Tydeligvis.. Vel, som jeg skrev, jeg har fått høre av andre synske at jeg er det, og jeg har opplevd mer enn en episode som bekrefter det, men jeg har valgt å ikke utvikle det og å stenge av alt. Jeg ba til Gud om å fjerne disse evnene hvis de ikke kom fra Ham, og jeg har vært "normal" siden. Jeg syns det var svar nok ,jeg. Vet også om ei som kunne stoppe blod og heale som gjorde det samme. Hun ble kristen og lærte etterhvert at disse evnene ikke alltid var bare av det gode. Så en dag niesen brant seg og hun ble spurt om å heale ba hun kort før hun begynte "Herre, hvis denne evnen ikke er gitt meg av deg, la det ikke virke." Og hun klarte aldri å heale mer.


Kan du gi meg noen eksempler (selvopplevde) som kan vise at disse evnene ikke er bra? Som viser at disse evnene er onde?
Vil bare si at hver gang jeg legger hendene mine på noen for å heale så ber jeg Fader Vår og ber om Hans assistanse. Han hadde vel ikke gjort det om evnene mine ikke var gode, men tvert i mot onde? Var ikke Jesus en helbreder? Gjorde ikke han mye godt med sine evner?


Joda, Han gjorde mange store ting. Jeg tror på helbredelse ved hjelp av bønn og forbønn, og jeg tror at enkelte har fått helbredelse som nådegave. Så lenge du ber i kraft av Jesus og om at Han må helbrede dem og at det ikke er du i deg selv, så er det strengt tatt ingen synd. Men Bibelen slår klart fast flere ganger at å spå, drømmetydning, astrologi og spiritisme (befatning med ånder) er strengt forbudt. Dette er jo for å beskytte oss, ikke fordi Gud er egoistisk og vil holde tilbake vårt potensiale. Jesus sier: "Uten meg kan dere ingenting gjøre." Jeg velger å tro at det er ondt, og jeg velger å tro det fordi Bibelen sier det, og fordi jeg ikke har hatt noen positiv opplevelse med det. Jeg har blitt oppsøkt av folk på bussen (mer enn en gang faktisk. Kanskje fordi man sitter nært hverandre da?) som sier at de merker at jeg har sterk aura, utrolig sterk intuisjon, at jeg er synsk, og at jeg har skytsengler med meg.. Jeg har vært sanndrømt mange ganger og jeg har møtt materialiserte ånder. Jeg fikk bare angstproblemer av hele greiene. Men som sagt, etter at jeg ba, har jeg ikke opplevd noe. Heldigvis.

 
Det er jo synd at du føler at det har blitt en byrde for deg som du ikke klarer å bære.
Min mormor (som er veldig kristen) brente opp mine mors spåkort når moren min begynte å spå, men etterhvert som hun skjønte at folk faktisk fikk hjelp, og at det bare kom godt utav det, så har hun forandret seg litt. Jeg ser på spåingen min litt mer som livsveiledning, men med noen glimt om at det er positive ting i vente. Det er også derfor jeg aldri spår død, alvorlig sykdom eller om noen kommer til å vinne. Jeg synes det er viktig at man kan ha noe positivt å se frem til. Spesielt når man er nede og trist og lei. Har også noen englekort, som jeg synes er utrolig nydelige. Står mye fint der.
Jeg klarer ikke å se at det er noe vondt i det jeg gjør, eller at jeg skader noen. På samme måten som du føler din tro er. Men på samme måte som du ser på det jeg gjør som noe som kan skade harme, på samme måte føler jeg med kristendommen til tider. Jeg sier ikke at kristendommen er forferdelig, men at i visse tilfeller strider den mot sine egne ti bud blant annet.
 
heal og d å hver synsk blandig  med satan? hmmm nå er  ikke jeg kjempe smart når d gjelder religion men mener å huske at jesus var healer og mer eller mindre synsk ? så når du mener satan er  innblandt  er d  som om gud har delt jesus sine flotte evner med satan da?[8|]  eller er jeg kanskje helt på viddene[>:]
 
men jesus var vel menneske skikkelse.
 
kanskje den gud kjenner syns  vår verden trenger hjelp slik jesus en gang ga og derfor har da  delt ut disse evnene . uansett er d  ingenting som tilsier at de skulle stamme fra satan . stammer evnene fra  noen plass er d jo jesus og gjengen.
 
d er jo ytterst sjelden at synske har kontakt med onde ånder. de åndene som de får kontakt med er vel ånder som forlot oss litt forfort. synske har også evne til og advare mot fremtiden og gir deg et hjelpmiddel til og kanskje endre utfallet  om fremtiden eller  forberede enn bedre.
 
men uansett hvordan du forklarer ditt syn på dette med synske ser jeg ikke hvordan du klarer og linke d med satan
 
hadde d hvert linket med satan hadde mangen hvert besatt av han og om han er som bibelen sier hadde ikke verden hvert som d  er i dag med så mangen som faktisk er synske til stor eller liten grad [;)]
 
Back
Topp