Til dere som ....

Mammaine:)

Forelsket i forumet
Har blitt sittet i gang , før termin. Hva var årsaken og hvilke uke ble du sittet i gang ?Mvh
 
Skulle bli satt i gang 4 dager før termin pga vannavgang og riene ikke startet, men de kom seg vist nok i gang sånn en time før jeg hadde time...
 
Ble satt i gang uke 35 pga svangerskapsforgiftning.

Skulle bli satt i gang med nr 2 også, uke39+2. Men fødselen starta av seg selv 2 dager før. Fødsel 1 gikk ganske hardt utover psyken, så gikk til psykatrisk jordmor på sykehus. Å gått over tiden hadde ikke fungert bra for meg.
 
Pga maxtid for eneggede tvillinger. Igangsatt 36+4.
 
Pga modningsrier og rier som aldri ble fødsel. Gikk sånn i ca 2 mnd. Heldigvis ble ikke babyen prematur siden ikke noe skjedde. Ble satt igang med ballong. Skjedde fortsatt lite med åpningen og de måtte fysisk åpne livmorhalsen. Dette pga arrvev. Skulle bli satt igang med nr 1 også pga smerter men den startet av seg selv kvelden før timen.
 
Fostervann. Lakk fostervann og riene kom ikke i gang.. Etter 2 døgn
 
Ble satt i gang 1 uke før termin. Fikk en modnings tablett som de satt i livmorhalsen, og etter noen timer startet riene av seg selv. Hadde svangerskapsforgiftning. Var ikke dårlig. De ville helse vente, men jeg var lei av å være på sykehuset så jeg maset om igangsettelse.
 
Ble satt ingang med nr 2 i slutten av uke 34. Hadde svangerskapsforgiftning og den lille hadde sluttet å vokse
 
Med nr 1 ble jeg satt igang natten til termindato pga preklampsi.

Nå med nr 2 blir jeg satt igang 38+6 pga helseutfordringer og psyken. (Fortsatt halvannet døgn til, så det kan i teorien skje noe før den tid)
 
Back
Topp