Til dere som

Barn_2

Glad i forumet
har to eller flere barn...

Har dere opplevd å få før termin med første og evt gått over termin med andre? :)

Jeg fødte en uke før tida sist, og sitter å lurer på om jeg mest sannsynelig vil det denne gang også eller om det er like normalt å gå over tida denne gang? :)

førstemann kom 6 dager før, så jordmora mi sa at jeg kom aaaaldri til å gå over med nr 2, men gikk 6 dager over den gangen ;) denne gangen blir det vel på termin hehe

Det har jeg lurt litt på også. Gikk 17 dager over med første, så kommer vel til å gå over denne gangen også tenker eg :)

Fikk 3 dager før termin sist så håper jeg slipper å gå over denne gangen også :)

Fikk 11 dager før termin sist, og håper så inderlig jeg slipper å gå over nå, da blir ventetida så lang! :p

13 dager før termin med 1. Og 2. Kom på termin... Så da går jeg vel over denne gangen da :P

Det er sååå forskjellig, tror ikke du skal forvente deg noe. Jeg har tre søskende. Jeg ble født på terminsdagen, lillebror 14 dager over, mistemann 3 dager før og storesøs noen dager over termin ;)

Min lillegutt ble født 1 dag før terminsdatoen.

Jeg fikk 6 uker for tidlig sist, så håper virkelig jeg kommer meg til slutten denne gangen.. Men sist var det tvillinger da.. Håper på en denne gangen:) Men lurer på om jeg må ha tettere oppfølging denne gangen siden jeg fødte premature sist gang, eller om jeg slipper fordi at det var tvillinger?

Back
Topp