til dere som vokser dere..

Lefsen84

Forumet er livet
JA jeg tenkte at jeg skulle vokse meg nedentil for første gang.. jeg klarte ikke mye for det gjor så inni granskauen vondt.. jeg hylte så høyt at jeg måtte slutte før jeg vekte ungene heheh :P

Men har lest litt på nettet at det finnes en bedøvelse krem man kan bruke.. noen erfaringer ang dette? Jeg klarer seriøst ikke å vokse uten det alltså!!

Jeg måtte klippe de strimlende med voks i mindre biter for å klare det. Anbefaler å få noen andre til å trekke da de kan gjøre det hardt å brutalt...

Brukt bedøvelskrem ved laserbehandling av hår og funke det...

Har gjort det en del år, men på salong! Ville aldri funnet på å gjøre det hjemme :p Men vokset meg en gang et sted hvor de tok på talkum først. Da setter voksen seg kun på hårene og ikke på huden i tillegg. Det hjalp :)

Jeg skal prøve på salong nå denne mnd, for hjemme endte jeg opp med brannsår :p Tenker det går mye fortere der, og de vet hva de gjør :)

Jeg orker ikke vokse selv... Altfor vondt... I salong er det fort gjort og mye mer presist! ;)
Dere som har gjort det på salong, hvor langt burde hårene være når det skal vokses?
Første gangen fikk jeg beskjed om å la det gå ca 10-12 dager fra jeg barberte meg til jeg skulle komme for voksing.

Ojojoj, du er jammen tøff som prøver hjemme! Den eneste jeg kjenner som får til det er hudpleier og har salong hvor hun daglig vokser andre, ellers går jeg og alle mine venner på salong og får det gjort. Går du jevnlig gjør det ikke så vondt, men de første par gangene kan være litt kjipe. Men regner med at å gjøre det selv er myyyyye verre! :p Anbefaler å sørge for at håpet man skal vokse ikke er så langt, da gjør det vondere.

All ære til dere som vokser!!! Har noen episoder i tenårene med mislykkede forsøk med voksing av legger. Endte med kaldsvetting og at jeg til slutt måtte skylle vekk stripsene fra bena fordi jeg ikke turte å rive av! Det var kanskje ikke svaret du var ute etter da, sorry :P

Edit: men jeg epilerer! Kan du tro det?? Det er voksing i slow motion og egentlig skjønner jeg ikke hvordan jeg klarer. Tar leggene og bikinilinjen. Men aldri turt under armene.

hehehe, jeg driver å vokser i salongen der jeg jobber men kun bryn og andre deler av ansiktet, så kan voksing delen ;)
men jeg klarer ikke å gjør det selv så jeg veileder samboeren min til å gjør det på meg hehe :P har gjort det en del på han så endeligt fikk han gjør det tulbake, noe han storkoste seg med :P

Jeg vokser fast i salong med noe som heter sugaring, som er mer skånsomt enn voks.

Ville aldri gjort det hjemme selv!

All ære til dere som vokser!!! Har noen episoder i tenårene med mislykkede forsøk med voksing av legger. Endte med kaldsvetting og at jeg til slutt måtte skylle vekk stripsene fra bena fordi jeg ikke turte å rive av! Det var kanskje ikke svaret du var ute etter da, sorry :P

Edit: men jeg epilerer! Kan du tro det?? Det er voksing i slow motion og egentlig skjønner jeg ikke hvordan jeg klarer. Tar leggene og bikinilinjen. Men aldri turt under armene.
Oi, tørr du å epilere bikinilinja, det har eg aldri prøvd. Kanskje eg skal gi det eit forsøk, epilerer leggane:)

Jeg vokser under armene og bikinilinja selv, har gjort det i flere år. Man herdes etter hvert, så nå er det ikke så veldig vondt lenger :) legger smale striper med voks, starter ytterst og går innover hvis du skjønner? Da er det mindre vondt.

JA jeg tenkte at jeg skulle vokse meg nedentil for første gang.. jeg klarte ikke mye for det gjor så inni granskauen vondt.. jeg hylte så høyt at jeg måtte slutte før jeg vekte ungene heheh :P

Men har lest litt på nettet at det finnes en bedøvelse krem man kan bruke.. noen erfaringer ang dette? Jeg klarer seriøst ikke å vokse uten det alltså!!
Jeg ville gått til profesjonelle å gjort det fram til hårene blir tynnere og mykere, og mengden ikke er like stor, siden du syns det er så vondt. Når du ikke syns det gjør like vondt mer så kan du prøve deg fram hjemme :)
Jeg prøvde hjemme selv og det ble med en stripe og blåmerke, og så dro jeg til salong. Angrer ikke :D

Haha epilering tør ikke jeg. Det MÅ jo gjøre vondt :o men litt morsomt at du epilerer, men at voksing er for vondt :P

Vokser på salong, har prøvd selv men har ikke sjangs! Det er mye vondere å rote nedi der selv syntes jeg.. De første gangene er smertefulle, men etterhvert som hårene blir færre/tynnere er det ok :) bare husk å trimme busken før du vokser. Lang busk lugger!!

Back
Topp