Til dere som vil ned i vekt

GreteRenate88

Glad i forumet
til dere som vil ned i vekt [:D] ble tipset om dette av venninna mi i dag [:)]

http://ketolyse.no/index.php

her er før og etter bilder av personer som har gått på kuren + folk har skrevet hvordan kuren har fungert for de[:)]

http://ketolyse.no/?group=1443&subgroup=1444&art=2792

jeg skal prøve meg på dette også tenkte jeg  [:)] 

Jeg går på denne kuren nå, er i gang med femte uka nå å jeg må si jeg er veldig skuffet....
Hadde kjempe store forhåpninger siden jeg har lest at man kan gå ned MASSE..
Jeg har gått ned ca 3 kg, jeg kan gå ned for så å gå opp igjen..[:'(] Det er helt pyton, hadde sikkert klart meg mye bedre på egen hånd.. Men er jo ikke bare å slutte på denne kuren, man må spise seg opp igjen, og dette kan ta 4-5 uker om ikke mer..

Men ser jo at kuren har virket på mange, men er veldig dumt å sette seg altfor høye mål da man kan bli skuffet, det ble jeg!![&o]

ORIGINAL: Spire1

jeg har tenkt på dette her, men SKYT meg hvis du vil.. men hva når du begynner å spise vanlig igjen da? jo du legger på deg....... er hardt for nyrer, lever [;)] 

Du får kjøpt boka "Etter slankekuren" denne skal hjelpe deg å holde vekta etter endt kur[;)] Masse fine oppskrifter i den!

den kuren bpasser MEG ypperlig, og har bare gode erfaringer med den[:)]

her står d litt om mine erfaringer. Har gått på den tidligere, og dette er min nåværende dagbok/blogg.

Har en del venninner som går på det... Hu ene har gått med 19 kg på kort tid.
Men jeg tenker hva når du begynner å spise vanlig igjen... Nei får prøve seg uten kurer [:)]

så klart så er det jo varierende fra person til person hvordan denne kuren fungerer[:)] jeg har ikke for høye mål men håper jo selvfølgelig at dette skal hjelpe meg ned i vekt selv om det er bare litt[:)]

jeg ville bare legge dette ut som et tips jeg [:)] opp til hver enkelt om de vil eller ikke[:)]

Jeg har kun gått ned ved å kutte karbohydrater. Stort sett alle andre kurer har jeg lagt på meg av, gjør jo ikke annet enn å spise jo! (Jeg spiser vanligvis 1 måltid om dagen og har gjort det i mange år..derfor legger jeg sakte men sikkert på meg for hvert år)
MEN med engang jeg sprakk på ketolysekuren kom vekta tilbake igjen ++

Jeg tror ikke noen kurer hjelper på å gå ned i vekt og bli der, det som gjelder er å øke aktivitetsnivået og gjøre varige endringer i kostholdet. Begynn f.eks. med å kutte ut godt og brus i ukedagene og fråtsing i helgen.
Ja, det tar lenger tid og du kommer kanskje ikke inn i bikinien denne sommeren, men du får det mye bedre på sikt [:)]

Back
Topp