Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke 100%, men min syklus kunne du stille etter klokka, så jeg skulle ha eggløsning 3. Oktober og mens termin blir da 29.06Noen av dere som vet når dere hadde el og testet positivt? jeg er bare så sinnsykt nysgjerrig på dette da jeg fremdeles krangler med jordmor ang eggløsnings tidspunkt og syns det er så utrolig fascinerende!
har termin 27 juni :-D
jøss så gøy å lese det her. Jeg var sikker på at jeg hadde el 17 eller 18 september. Men i følge tidlig ul og oul så har jeg hatt eggløsning senere, fikk termin først den 27 og så den 30... Kanskje jeg rett og slett bare må si meg enig med jordmor. haha!! jeg må jo ha tatt feil at eggløsning!Hadde EL 17 eller 18 september (positiv test 16.) termin 13 juni i forhold til det.
Fikk termin på UL 5 juni
Hahaha! Samme her! Flytt «bare» 8 dager, men er forberedt på å gå på overtid og/eller få kjempe-babyJeg fikk siste mens 1. september, hadde positiv el-test 12. september og dermed mest sannsynlig el 13. eller 14. september. Mensterminen min ble da 11. juni, men på OUL ble jeg satt fram til 29. mai Jeg vet dermed at jeg har fått en ganske tidlig termindato og er forberedt på å gå på overtid Lillegutt hadde sikkert bare en god vokseperiode i forkant av OUL Evt får jeg en megababy...
jøss så gøy å lese det her. Jeg var sikker på at jeg hadde el 17 eller 18 september. Men i følge tidlig ul og oul så har jeg hatt eggløsning senere, fikk termin først den 27 og så den 30... Kanskje jeg rett og slett bare må si meg enig med jordmor. haha!! jeg må jo ha tatt feil at eggløsning!