Til dere som vet dere får gutt!

rosenjenta

Glad i forumet
Jeg var på en ekstra sjekk på mandag, skulle sjekke morkaken, så de tok en ultralyd. Hvordan så det ut da de viste dere at det ble en gutt? Vi vil ikke vite det. Jeg lå å så på skjermen, og plutselig hadde hun somet inn noe som lignet på en stoooor tiss, men det var sikkert en del av navlestrenger. Tviler på at guttefostre har en sånn tiss som ligner på en voksenmann sin tiss( sorry språket). hehe

God helg!!

OK!

syns det er rart hvis hun somet den inn uten å gi beskjed. vi vil ikke vite hva det blir. hehe.

Vi så helt klart stellet til gutten vår. Nei, ingen tvil her. Vi så det før jordmor sa noe. [:)]

[:D]Nei jeg tror ikke det var en tiss jeg, hehe. [:D] Det spiller absolutt ingen rolle for oss om det blir en jente eller en gutt, MEN kjedelig hvis de hadde røpet det for oss. DET er så spennende å ikke vite det [:D]

God helg

Jeg så tydelig stellet til babyen før jordmor sa noe,så hun flirte da jeg sa at det måtte være en gutt,litt kjedli å ha noe sånn mellom føttene hvis det er jente...[:D]

Halloen.....
Jeg er Ikkje noe flink til og se sånn, Men han som tok ultralyden sah at det enten var en tiss eller navelstrengen som var mellom bena på babyen.....
Men han kom til slutt fram til at det nok mest sannsynligvis var en gutt der.... [:D]

Back
Topp