Til dere som venter guttebaby :)

lilleJ

Betatt av forumet
Har dere tenkt på navn enda?
Noen som allerede har bestemt seg for navn kanskje?

Vi trenger sårt inspirasjon! Hehe..
Guttenavn er mye vanskeligere enn jentenavn syns jeg :p
 
Venter min tredje gutt så her er guttenavn blitt en ting jeg kan :p hoho

her har du en liten liste:
William, Benjamin, Liam, Marcus, Fillip, Oskar, Oliver, Theodor, Elias, Noah, Patrick, Kevin, Adrian, Jonathan, Samuel, Leon, :)
 
vi har bestemt oss <3
Herman Leander bor i magen min :D <3 Vi hadde først tenkt Liam, men siden det var top 10 på navn i fjor droppet vi det :p
 
Aner virkelig ikke hva han skal hete. Vi har et guttenavn og et jentenavn klart, men så sa kjæresten til svoger at de skal bruke guttenavnet hvis de får en gutt (svogers 3 fornavn, tok bare 10 år før jeg ble klar over det). Jeg vet ikke om jeg orker å komme i klammeri med svigermor og denne jenta, de er "bestevenner" og svigermor hater meg så hun kommer til å ta jentas parti.
 
Vi er ganske sikre på Leander:) ser det blir populært akkurat rundt nå men det får bare være altså<3
 
Vi har og tenkt william og liam, men tror vi ender på max faktisk. Først ment som spøk og mannen kaller han max harry, men max har vokst på meg, så tror det blir set gitt. Uten harry så klart ;)
 
Venter gutt nr 2 og ikke begynt å tenke navn enda. Sliter også med guttenavn. Magefølelsen sa jente denne gang så jeg var litt mer på jentenavn. Men gøy med gutt igjen og må nok i tenkeboksen
 
Vi har og tenkt william og liam, men tror vi ender på max faktisk. Først ment som spøk og mannen kaller han max harry, men max har vokst på meg, så tror det blir set gitt. Uten harry så klart ;)
Haha, vi har nesten samme historie. Mannen har "alltid" sagt at ungene hans skal hete Max og Mia. Jeg har sagt at da får det bli Max Harry, eller Max Johnny ;-)
 
Her blir det en Leonard :) Har sagt så lenge jeg kan huske at sønnen min skal hete det:p Syns det passer til både baby og en 40åring noe jeg syns er viktig ;)
 
Aner ikke, denne ungen ser ut til å bli navneløs.
Såååå mye lettere med jentenavn!
 
Har ikke bestemt oss enda, har et navn vi liker men vurderer et vanlig 2. fornavn siden det vi vurderer er det ingen som heter. Greit å gi ungen en mulighet til " navnebytte" om han føler det blir for uvanlig.
 
Vi har og tenkt william og liam, men tror vi ender på max faktisk. Først ment som spøk og mannen kaller han max harry, men max har vokst på meg, så tror det blir set gitt. Uten harry så klart ;)
Elsker max!! Hadde såå lyst på det til nr 1.
 
Sniker fra prøvebobla:)

Vi har bestemt oss for navn allerede.. Vi har nå et navn til jente og to til gutt.. Men vi er begge enige om at det ene guttenavnet er mer aktuelt enn det andre:) Jeg er jo ikke gravid enda, men vi håper jo på klaff snart:) Sambo håper på gutt, for han er sikker på at han kommer til å bli tullete i hodet fra jenta er 13-14år og kommer i puberteten:') Mens jeg håper på jente, da jeg alltid har drømt om å få en datter, i tillegg til at sambo har en sønn på 13 fra før og jeg har lyst på en av hver i hus<3 Men selvfølgelig er jo det viktigste nå at vi blir gravide, spira sitter og vi får et friskt og velskapt barn <3
 
Vi har landet på Nathaniel,

Men vi tenkte på mye forskjellig før det.
Her er en liste:
Emilian
Jonathan
Odin
Aksel
Theo
Nikolai
Gabriel
 
Godt å se at det er flere enn meg som syns dette med navn er vanskelig! :p
Og takk for masse inspirasjon til dere andre :) Vi har heldigvis fortsatt god tid til å bestemme oss! haha :p
 
Vi sliter også litt. Jeg har veldig lyst til å kalle opp etter min bestefar, Olaf, og mannen liker også det navnet, men vi er litt redde for at det er for gammeldags. Aldri møtt et barn som heter det, bare Olav. Hva synes dere om Olaf?

Ellers har vi også tenkt på Magnus, Isak, Aksel og Oskar, tips til trådstarter :)
 
Baaah, syns det er vanskelig :(
Når jeg først ble gravid sa jeg til sambo:
"Er ikke Ailo fint om det blir gutt?" Og det var han enig i. Og er egentlig det enda.

Eneste grunnen til at jeg ikke klarer å slå meg til ro med det er fordi vi egentlig er fra Finnmark, kjenner et par Ailo og det er jo et samisk navn :p Men her nede hvor vi bor nå er det ikke SÅ "samisk". Vi er ikke samer i utgangspunktet, føler jeg stjeler noe her :rolleyes:
 
Back
Topp