Til dere som sydde

Alexanders mamma

Gift med forumet
Har stingene forsvunnet?
Er dere ømme enda?
Er området rundt der du ble sydd litt hardere enn før?

Mange spørsmål her nå[:)]

Takker for svar

Stinga er ikke borte, jeg er hardere og ruglete og det er ømt/vondt/sårt/stikking der.. meget ubehagelig og når jeg har gått eller stått lenge kjennes det ut som om det sammler seg veske der..

Jeg hadde 4 innvendige sting og 1 utvendig..de er borte og jeg kjenner ikke noe til dem lenger..:)

ORIGINAL: knerthen

Stinga er ikke borte, jeg er hardere og ruglete og det er ømt/vondt/sårt/stikking der.. meget ubehagelig og når jeg har gått eller stått lenge kjennes det ut som om det sammler seg veske der..

Signere denne.
-men jeg revnet hele veien til rumpa, så jeg sydde masse[:@] Kanskje derfor det tar lengre tid før det blir normalt igjen???

ORIGINAL: Emmis

Signere denne.
-men jeg revnet hele veien til rumpa, så jeg sydde masse[:@] Kanskje derfor det tar lengre tid før det blir normalt igjen???

det gjore jeg å, og så reiv jeg over muskelen i endetarmen..
trur de brukte rundt 2.5 timer på å sy meg, heldigvis lå jeg i narkose..hehe

trur det tar mye lenger tid å bli bra da, ellers så er det bare noen som har gjort en dårlig jobb..hehe

quote:

ORIGINAL: Emmis

quote:

Signere denne.
-men jeg revnet hele veien til rumpa, så jeg sydde masse Kanskje derfor det tar lengre tid før det blir normalt igjen???

det gjore jeg å, og så reiv jeg over muskelen i endetarmen..
trur de brukte rundt 2.5 timer på å sy meg, heldigvis lå jeg i narkose..hehe

trur det tar mye lenger tid å bli bra da, ellers så er det bare noen som har gjort en dårlig jobb..hehe

AU!!!!!!!!!!!!!!!! det hørtes for j----- vondt ut!!
harke peiling på hvor mange sting jeg hadde. ble klippet. men de er borte nå. er litt øm og stram fremdeles. men det blir bare bedre og bedre.

Jeg er også litt øm og stram, men som du sier så blir det bare bedre og bedre :)

Back
Topp