til dere som svarte på at det er normalt å blø etter sex

Frøken X

Flørter med forumet
Ringte sykehuset i tilfellet og jeg fikk full sjekk for det er IKKE normalt å blø etter sex så sent i svangerskapet. Skal på ny sjekk i neste uke. så jenter vær forsiktig å gi råd om dere ikke er sikker.

Jeg svarte Ikkje på dette temaet, Men har lest på svangerskaps fakta at det er helt normalt og blø etter sex.
Hvor vidt det er noen uker det er normalt, Er Jeg usikker på......
Lykke til I hvert fall....... [:D]

Ikke så hissig nå...[:)] Helse-Norge fungerer ikke sånn at man får samme svar på samme spørsmål uansett hvilken lege/jordmor e.l man spør.. Dessuten er ingen svangerskap like og man kan bare svare ut fra det som gjelder en selv! Jeg har lettblødende livmorhals og kan blø litt friskt blod etter sex pga det, men det er ikke farlig- det er det som gjelder for meg [:)]

ORIGINAL: Frøken X

Ringte sykehuset i tilfellet og jeg fikk full sjekk for det er IKKE normalt å blø etter sex så sent i svangerskapet. Skal på ny sjekk i neste uke. så jenter vær forsiktig å gi råd om dere ikke er sikker.

jeg svarte på den tråden...
å dette var noe legen sa til meg...
kan man være mer sikker da[8|]

sorry jenter, jeg er ikke hissig men ble bare så redd da de sa at jeg måtte komme på sykehuset med engang. Jeg skjønner jo selvsagt hva dere mener og at det er erfaringer dere deler med oss. Jeg skal tilbake på sjekk om 14 dager så jeg håper bare at alt er bra da. Nok en gang, jeg setter pris på dere og beklager. Klem

ORIGINAL: Frøken X

sorry jenter, jeg er ikke hissig men ble bare så redd da de sa at jeg måtte komme på sykehuset med engang. Jeg skjønner jo selvsagt hva dere mener og at det er erfaringer dere deler med oss. Jeg skal tilbake på sjekk om 14 dager så jeg håper bare at alt er bra da. Nok en gang, jeg setter pris på dere og beklager. Klem

Krysser fingrene for at alt er i orden [:)]

Back
Topp