Til dere som spiller håndball

Februar?

Forumet er livet
Hvor lenge har dere tenkt å spille før dere gir dere nå? Jeg skal spille kamp i morgen og det går bra så langt å spille. Jeg er litt forsiktig, men jeg spiller enda og er ikke pysete på banen. Jeg er litt spent på når jeg skal gi meg for sesongen[:)] Vil bare høre hva dere andre sier om det.

jeg spiller ikke kamper, klarer ikke å stoppe vetu eller ikke gi alt, men trener og spiller på trening. spilte til 6 mnd sist, men begrenser seg jo etterhvert da. står i ving i forsvar å sånn...  å tar det litt roligerer. men godt å holde på så lenge en er i form... [:D][:D][:D]

Føler ikke at magen er "i veien" ennå, men tenker at jeg ikke må bekymre jeg så veldig. Jeg spiller linje så jeg er jo med i taklinger og slikt. Men det går veldig bra så langt. Lurer på om jeg gir meg når jeg har kommet til uke 12 for da kan jeg si det liksom.

Jeg og spiller linje[:D] er så morro[:D] jeg spiller også ennå, og trekker meg ikke, gir alt liksom.. tenker at det lille frøet ligger så godt beskyttet, at det umulig kan være noe farlig[8|] Tenker å spille frem til 12 uke, men får se om jeg tør[;)]

Jeg vet også at lillegull er så godt beskyttet i magen at det gjør liksom ikke noe om jeg gir alt. For det gjør jeg også. da kona til pappa var 4 måneder på vei var de med i en bilulykke som var veldig ille og legen sa at babyen i magen er så godt beskyttet. Magen er som en airbag for babyen.
Føler foreløpig ikke at jeg risikerer noe med babyen ihvertfall.

det kan jo også være farlig å dette for da kan morkaka ristes løs. hadde det vert meg hadde jeg slutta med en gang og heller begynnt å trene noe annet[:)]

Hei. jeg slutta på håndball med en gang jeg fant ut jeg var gravid. Nå er jeg keeper da og da skal det ikke så mye til for å få et par harde i magen. Har andre på laget som har spilt til de var 12-14 uker på vei og det har gått veldig fint. Men jeg tenker litt på om det er verdt å utsette babyen for "fare" med å få en fot eller ball i magen. jeg syns ikke det er verdt det men det må hver enkelt dømme selv... [:D]

Du kan ikke springe eller dette løs morkaka vel! Jeg er utredet på en fertilitetsklinikk og de sa at jeg bare måtte spille håndball så lenge jeg følte det var greit. Tror ikke de ville ha sagt det ellers.

Babyen ligger godt beskyttet i magen. Legen sa til pappa å kona at magen er som en airbag for babyen. Ulykken de var med i var såpass ille at 1 person døde og 1 ble uføretrygdet etterpå. Tror ikke legen lyver om det heller. Jeg skal slutte å spille når jeg er 12 uker har jeg tenkt, men skal fortsette å trene andre ting etterpå.

Back
Topp