til dere som sliter

desembertwins

Første møte med forumet
Vil bare dele litt av min historie med dere. Har tidligere vert aktiv bruker her på ass.befr under et annet nick. Vi begynte å prøve å bli gravide i 2008, og tiden gikk uten at det lykkes. Jeg har endometriose, og mannen har dårlige svømmere. Etter dette har vi hatt 5 ICSI med negativt resultat. Etter 2 års pause fra prøverørskarusellen venter vi nå "hjemmelagede" tvillinger i desember. Ønsker dere alle masse lykke til med forsøk og kommende graviditeter ♡♡♡

Vil bare dele litt av min historie med dere. Har tidligere vert aktiv bruker her på ass.befr under et annet nick. Vi begynte å prøve å bli gravide i 2008, og tiden gikk uten at det lykkes. Jeg har endometriose, og mannen har dårlige svømmere. Etter dette har vi hatt 5 ICSI med negativt resultat. Etter 2 års pause fra prøverørskarusellen venter vi nå "hjemmelagede" tvillinger i desember. Ønsker dere alle masse lykke til med forsøk og kommende graviditeter ♡♡♡
Åååh så gøy å høre!!! Gratulere så mye!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Å så gøy. Gratulerer kjempe masse. Slike historier gir masse håp :)

Gratulerer så masse! :)

Så fantastisk! Gratulerer så mye :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så fantastisk! Gratulerer! :-)
Her kommer også et hjemmelaget mirakel i desember, etter at det måtte 3 icsi til på nr 1!

Gratulerer så mye! Slike historier hjelper på håpet og motivasjonen:-) takk for at du deler!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nå er jeg nygjerrig på hvem du er. Vi var kanskje her inne samtidig i 2010? Gratulerer så mye. Så fantastisk med sånne historier

Back
Topp