Til dere som sliter med tett nese

agathe

Blir kjent med forumet
Hei.

Ser at mange sliter med tett nese, og jeg vil på det varmeste anbefale dere å kjøpe FENU-MAX på helsekost- fungerer utrolig bra på meg! FENU-MAX inneholder en kombinasjon av urtene bukkehorn og timian, og er godt for bihulene og løser opp tette neser[;)] Og for all del: ikke bruk nesespray i mer enn ti dager- den ødelegger slimhinnene og man blir helt avhengig. Jeg bruker saltvannsspray og FENU-MAX, og det funker[;)]

Dette har jeg brukt mye selv, også mot bihulebetennelse i stedet for antibiotika.
DET ER VERDENS BESTE HELSEKOSTPRODUKT!!!
Men husk at du kan ta ganske mye mer enn det som står på boksen viss du er veldig tett, jeg har tatt en 30-40 stk pr dag uten at det har gjort noe. Eneste som skjer er at du blir litt pussig i magen og tisset ditt lukter timian......
I tillegg kan du bruke Propolis nesespray om det skulle være nødvendig, den skader ikke slimhinnene så det er bare å gi full gass[X(]

ah..takk for tipset...har min andre kraftige forkjølelse nå og er rimelig tett....

googla opp produktet...fant dette

http://www.buyhelse.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d200&plid=200

står jo ikke brukes av gravide. men de tør vel ikke annet ?? :/

Klems

Jeg tenkte å kjøpe det, men ble usikker da jeg så at den ikke kan brukes av gravide og ammende......man vil jo ikke gjøre noe feil!!

M

Back
Topp