Til dere som slanker dere.

sillivanilli

Elsker forumet
Dere som slanker dere, bruker dere en "metode"? Hvilken? Hva fungerer for dere? Hva fungerer ikke?

(Dere som ikke spiser brød, ris, potet osv, hva spiser dere da? Jeg spiser noe av det til hvert eneste måltid jeg.. )

mye frukt og grønt istedenfor[:)][:)] 
og havregryn og andre sunne gryn istedenfor brød.

ORIGINAL: Agrestic

Les om Steinalderkost, helt genialt. Må være disiplinert, for det er mange forberedelser og ingen lettvinte løsninger - men det er det eneste som har funka her i heimen. Vekta gikk ned og har overskudd så det holder[:D]

Jeg er ikke så veldig disiplinert. Og vil egentlig ikke legge helt om på kostholdet, da blir det bare for vanskelig og da sprekker jeg helt.
Jeg er ganske kresen i matveien og jeg er alt for gla i sjokolade, smågodt og nugatti. Prøver å kutte ned på søtsakene. Men har hørt om 2 metoder hvertfall, håndflatemetoden og en til, husker ikke hva den heter.
Håndflate metoden: ikke spis porsoner større enn håndflaten din.
Den andre: Spis som en konge til frokost (altså stor porsjon, egg, pølse, bacon o.l.), og mindre og mindre for hvert måltid utover dagen , til fattigmann til kveldsmat.
Men vet ikke hvilken som er best, om noen av dem.. Med håndflate metoden gikk jeg ned 1 1/2 kg på en uke, med utskeielser innimellom.
Den andre begynte jeg på i dag.

ORIGINAL: |ngebjørg|

ingenting, spiser absolutt alt eg vil ha
likevel er eg tynn og går ikkje opp [:)]

SÅnn var jeg.. Bare at da syntes jeg at jeg var litt for tynn, så jeg slet med å gå opp i vekt, men nå, etter to unger sliter jeg med å gå ned i vekt.. [:'(]

ORIGINAL: Daimsjokkis

Reductil[:)] Gått ned 5 kg på to uker nå[:)][:)][:)][:)]

Gratulerer. [:)] Men er vel ikke bare bare å få det?
Nei, jeg bør få det til ved å trene og legge om kostholdet litt. Er ikke så mange kiloene heller. Bare satte meg fast og ikke kommet meg ned på lenge nå..
Trenger uansett å komme i form, så blir to fluer i en smekk da. [:D]

Back
Topp