til dere som skal gå hjemme

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
til neste høst med barna

Hvordan har dere råd til det? [:-]

Jeg skal jobbe 50 % fordi emil ikke kom inn i barnehagen jeg ønsket.. så får kontantstøtte
og om det blir for ille.. at vi ikke får ting til å gå rundt , må jeg finne meg en helge jobb el.no lignende ..
ordner seg alltid!! =)

Jeg er uføretrygdet , så jeg er jo hjemme alikevel..[:-][8|][;)]

Jobber så å si hver helg å noen kvelder + at sambo jobber litt vedsidna[:D] Så får vi klare oss med lite midler. Skal kanskje selge bil for å kjøpe en billigere å i det hele tatt bli litt mer økonomiske[8D]

Glemte hovedinntekten, vinne i lotto[:-](må bare spare opp til å spille)

Sambo tjener nok, så jeg trenger ikke jobbe for at det skal gå rundt. Men, jeg blir nok ikke hjemme helt til neste høst. Håper Mille Marie får plass en gang på nyåret.. (når hun har begynnt å gå)

Er vant til en lønning... Kommer jo ann på hvor mye penger man vil bruke.
Men nå har m fast jobb(endelig, gratulerer til han [:D]) 3 t om dagen på en sfo og skole men har jobbet fulle dager hele uka, de trenger jo alltid vikar også på skolen som assistent, og jeg er hjemme å er dagmamma, skal ta noen ekstravakter i en bolig.

Så hvis M kun fortsette med 3 pr dag og jeg dagmamma med deltidsbarn og litt vakter, får vi nesten samme lønn som før... Akurat så vi klarer oss og får spart litt hver mnd til en forhåpentligvis afrikatur til vintern [:D] 

her tjener mannen så mye at vi klarer oss..Også har vi funnet ut at vi bruker de pengene vi har uansett. Syns ikke vi hadde mer penger når vi jobbet begge to. For min del så er det veldig verdifult å få være sammen med ungene når de er små, det er jo så veldig få år. Så jeg vil investere min tid, mine krefter og mine penger på ungene. Kanskje jeg kan bli rik når jeg er 50?...

Får kontantstøtte og sparer barnehageutgifter, så det blir noen tusen bare av det. Så skal jeg jobbe 50% natt i tillegg...

Skal ha ferie også ny permisjon[:D]
Så det løste seg ganske bra[:D][:D]

Back
Topp