Til dere som scrapper invitasjoner..Hjelp?

Astrid*

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på om det er noen her inne som lager invitasjoner som de selger?[:)] Skal nemlig ha dåp siste søndag i april, og jeg trenger hjelp[8D] Har prøvd å lage noen selv..Men hvis jeg sender ut de så er det nok ingen som kommer[:D] Så jeg lurte på om det er noen her som har laget noen som de er interessert i å selge?[:)] Jeg trenger 10 like invitasjoner..

Innen når trenger du dem da, med tanke på at du skal vel sende ut og få svar tilbake osv. ?

ORIGINAL: Lassie

Innen når trenger du dem da, med tanke på at du skal vel sende ut og få svar tilbake osv. ?

Vi skal bare ha en liten dåp med familien så vi har bestemt oss for at vi ikke trenger noen svar..Men vi tenkte va kunne sende dem ut i april en gang[:)] Skal bare sende 2 invitasjoner i posten, mens resten skal vi levere selv[:)] Beklager for seint svar!

Jeg kan sikkert få til å lagen noen nå i påsken dersom du ikke har fått noen andre til å gjøre det.

Jeg kan lage for deg om du vil...men ser det er mange her som har satt seg villig til å hjelpe deg...send meg bare en pm når du har funnet ut hvem som skal hjelpe deg[;)]

Back
Topp