Til dere som satte inn egg 24.10.2007

BenteV

Andre møte med forumet
Har ett spørsmål til dere som fikk satt inn egg 24.10.07. Dere har alle testdato 7.11.07 min testdato i dag 5.11.07 og jeg fikk også satt inn egg 24.10.07. Har dere noen forklaring til det? Har testet neg hjemme, men har ikke fått mensen og sitter egentlig med en god følelse.

Jeg fikk beskjed om å teste etter 2 uker, og det var fordi en test før den tid, kunne gi et falskt negativt resultat....

Forskjell på hvor tidlig vi begynner å produsere hormonet som slår ut på en graviditetstest, så noen får positivt før etter 14 dager, klovnen gjorde jo det [:)][:)]

Takk for svar, høres jo fornuftig ut det. Det er jo selvfølgelig en trøst, så lenge mensen uteblir er det kanskje håp? Er skikkelig utafor, er ikke akkurat produktiv på jobb i dag....

Jeg satte inn egg 24.10, men greidde ikke vente med å teste....så tok en billigtest lørdg 03.11 - to steker. Tok en clearblue digital på søndag 04.11 bare for å være sikker : GRAVID :) Men skulle egentlig ikke teste før onsdag 07.11....utålmodig sjel her.... [;)]

Lever i håpet, men er ganske sikker på at testen viste riktig i morges:) Vil så gjerne at det skal klaffe.

Testet du negativt i dag? Er jo ikke sikkert HCG nivået er kommet så høyt enda at det vil slå ut positivt [;)] Prøv igjen på onsdag sånn som andre som satte inn 24.10 skal, lenge leve håpet!! [:)]

Ja, kommer nok til å gjøre det. Lenge leve håpet....

Forresten, gratulerer så mye. Flott at det klaffer for noen:)

ja det stemme at eg tok før tida.. Skulle egentlig ha tatt i mrg, men greidde ikkje venta[:D]
Streken var svak, men det var strek, og ein strek er nok... rekner med vist eg tek test imrg er streken sterkere.

Back
Topp