Til dere som røyker/ røyket før graviditeten..

Lillegull*2

Glad i forumet
Hvordan går det med å stumpe røyken? Har du planer om å starte igjen etter amming? Hvor mye tenker du på det?

Jeg røyket ganske lite før jeg ble gravid, har ikke planlagt svangerskap, men sluttet på dagen da jeg skjønte jeg var gravid.
Tenker fortsatt på røyken, veldig lyst på til tider, andre ganger kan jeg ikke forestille meg det engang.. Men drømmer mye om penta meg en røyk da! Og kjenner det er noe godt som på en måte mangler på kveldstid..
Men har ikke tenkt til å starte igjen, om jeg klarer å holde meg unna :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så flink du er som klarte å slutte :D
jeg slutta i begynnelsen av januar, hadde en sprekk en mnd etter, men slutta igjen.. Fant ut jeg var gravid 3 dager etter det, da forsvant suget umiddelbart og aldri vært røyksugen siden :D har savna kosen, og tenkt på det av og til, spesielt i vår (ingenting er jo som å sitte ute med en kopp kaffe og en røyk å kjenne sola Begynner å varme ) men aldri noe skikkelig røyksug..

håper virkelig ikke jeg begynner igjen, men man kan jo aldri vite..

Jeg slutta å røyke rett før jeg ble gravid, fordi jeg ikke hadde penger til det lenger - pga studenttilværelsen. Kanskje det var det som gjorde susen? ;)

Jeg sluttet å røyke fast i januar.. Da var det "festrøyking" frem til jeg fant ut jeg var gravid.
Jeg har ikke noe plan om å begynne å røyke igjen, og fest blir det nok lite av..
Men tenker at når vi først har barnefri og kan kose oss sammen med noe godt i glasset så tror jeg nok det blir en røyk til også :) Voksenkos! :P

Back
Topp