Til dere som pumper og gir mm på flaske...

Iroim

Elsker forumet
Jeg er så usikker på hvilken mengde Leon Kristoffer skal ha. På sykehuset sa de 30 ml per måltid, og det er jo for lite.. Nå har vi øket til 70 ml per måltid... Han spiser ca 10 ganger i døgnet... Er det noen mengde som er riktig?, han er 10 dager i dag.. Og veier vel ca 3500 nå tenker jeg...
 
Her varierer det veldig..noen ganger spiser han bare 40 ml..andre ganger 90 ml. Ofte kan det gå 3-4 timer mellom, noen ganger går det èn time mellom.
 
Gir MME også vi..der er veiledende dosering på pakka: 80-150 ml, 6 ganger i døgnet. (2-4 uker)
 
Ok... 15% av vekta til Leon kristoffer tilsvarer ca 50 ml det.. og det er han ikke fornøyd med. Men vi skal veie igjen i morgen, så da finner vi vel ut om han har lagt på seg mye...[:D]
 
Johanna får 150ml på flaskene sine så spiser hun alt imellom 100 og 150. Har tydligvis storspist baby jeg....[&:] Hun veier rett over 5kg et sted nå og spiser hver tredje til fjerde time..
 
Nå veier nok ikke Leon Kristoffer 3500 g ennå tror jeg, så tror neppe han klarer å åfå ned 100 ml stakkars.. Men tror ikke det er mye for Johanna som veier over 5 kg...[:D]
 
Jeg pumper melk og gir mm på flaske et par ganger om dagen.
Jenta mi er ei lita storspiser, tror jeg[:D]... hun veier 3450gram nå, og spiser ca.120 til hvert måltid - hvis hun spiser hver tredje time. Spiser hun oftere (de siste dagene har hun spist bittelitt hele tida om kvelden) er det mindre om gangen.
 
Back
Topp