Til dere som mottar sykepenger

Jeg er sykmeldt, men har ikke fått sykepenger ennå. Nå har barnetrygd dukket opp i Dine utbetalinger på nav.no, men det står ingenting om sykepenger. Pleier det å dukke opp samtidig hos dere?

jeg har fått sykepenger.. da virker det som om det er noe som ikke er ferdigbehandlet hos deg?

jeg har også fått..fikk enten på fredag eller i dag...en av dagene...pengene var i hvertfall inne på konto når jeg sjekket til morgen i dag..

Sikker på at jobben din har sendt lønnsopplysninger til nav? Jeg måtte mase på lønningskontoret mitt tre ganger før de sendte de avgårde... Fikk endelig penger, tre uker etter at jeg skulle hatt de.

29. juli står oppført som siste utbetalingsdato denne måneden på oversikten inne på NAV, så sånn sett kan de fortsatt komme. Dere som har fått dem; hvor mange dager i forveien pleier de å dukke opp inne på oversikten?

Jobben hadde ikke sendt inn opplysningene sist, og skulle gjøre det for noen uker siden. Jeg har ventet i to måneder. Hvis de fortsatt ikke har fått ut fingern så lurer jeg litt på hva jeg skal si og gjøre for å få dem til å reagere.

Som sykmeldt ringte jeg nav hver mnd for å dobbeltsjekke at de hadde mottatt papirer både fra meg og legen. Noen ganger forsvant de, somregel var alt ok.

Back
Topp