Til dere som liker fetaost...

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP

har dere smakt denne???
den er kanongod!!!

den er i lake med hvitløk og persille.....
1000ganger bedre enn den som er marienert på glass....

ORIGINAL: Marinah

ikke smakt den der men er ikke fan a de på glass uansett:D liker best de på boks :D

ikke smakt den der men er ikke fan a de på glass uansett:D liker best de på boks :D

disse du mener?

de smaker jo nesten det samme som de på glass

takk for tipset, må prøves! ps vesla her digger det og, me ler oss ihjel. mær mær! ost og kjeks, og rødbeter og. glir ned på høykant hehe.

ser for meg den dagen hu skal få velge hva hu vil ha i bursdagsmat i bhg. "enten lettstekte ferske kamskjell, eller villaks med ferske urter" hehe

ORIGINAL: lykkeligmamman

takk for tipset, må prøves! ps vesla her digger det og, me ler oss ihjel. mær mær! ost og kjeks, og rødbeter og. glir ned på høykant hehe.

ser for meg den dagen hu skal få velge hva hu vil ha i bursdagsmat i bhg. "enten lettstekte ferske kamskjell, eller villaks med ferske urter" hehe
hehe... hun er en "sånn" jente ja...[8D][8D][8D]
"Fint ska' det verra"

Jeg har en liten her som elsker gresk salat...og gumler godt hver gang han finner fetaost...

nei ikke dem. er ikke glad i olje.. mente de som har samme boks som den du har bilde av oppe, bare den er naturell:)

nei ikke dem. er ikke glad i olje.. mente de som har samme boks som den du har bilde av oppe, bare den er naturell:)
oki.
ja skjønner hvilken du mener.
har ikke smakt den,men er sikkert bedre enn de med olje...

prøvd den med hvitløk og persille.
(du liker den garantert hvis du er gla i hvitløk)

ORIGINAL: Bitzyh

det er fordi det er arla-ost[8D][8D][8D]
hæ?

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

hæ?

merket heter arla[8D] synes arlaost generelt er mye bedre enn jarlsberg og de andre oster[:)]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

hæ?

merket heter arla[8D] synes arlaost generelt er mye bedre enn jarlsberg og de andre oster[:)]
vet at merket er arla[8D]

bare lurte på hva du mente med det....og nå fikk jeg svaret[:D][:D][:D]

Back
Topp