Til dere som kjenner liv

Kjenner hver dag :-) kjenner det best på kvelden, men det er fordi jeg da har tid til å kjenne etter. Også hvis jeg har drukket kaffe! :-)

Kjenner det og best om kvelden. Det er mest når eg slapper av og har tid til og kjenne etter. Men vis et drikker brus blir det mye liv.. Så merker det godt vis eg får sukker i meg. Det er skummelt og tenke på. Kjenner liv hverdag nå. Er 18+6. Men har ikkje kjent det så lenge. Venter Nr 3

Ja, jeg kjenner hver dag :) kjenner som regel på kvelden, og litt midt på dagen når jeg vanligvis er på jobb :) det blir litt ekstra sprell også hvis jeg spiser noe med mye sukker i :p

Jeg er i uke 19 nå og det er litt uregelmessig at jeg kjenner det og det er helt normalt så tidlig ifølge jordmødre. Jeg har morkaken bak så ikke noe som demper heller. Det er jo fortsatt veldig god plass å boltre seg på inni der så ikke så rart det er litt lite enda :-)

Nå siste uken har jeg kjent hver dag (20uker idag :) ) kjenner det gjerne mest på kvelden, da har jeg mer ro og tid til å slappe av, men kan kjenne noen dytt iløpet av dagen :)

Kjenner stort sett hver dag, men kan gå mange mange timer mellom. I går kveld kjente jeg små dult på utsiden av magen også! Jeg kjenner nesten bare helt nederst i magen, og noen ganger mot sidene og øverst av livmoren, sikkert fordi jeg har morkaken på fremsiden. Er 19 uker i dag ;)

Back
Topp