til dere som kan ALT!!!!!!!!!

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hvordan får man bort kalk på badetroms golvet??????[8|][8|][8|]

Da lurer jeg på hvordan man får bort det svarte i dusjen. Som sitter langs kantene.
Vet ikke om det er mugg eller sopp eller kalk jeg. Men vi har prøvd det meste.
Sitronsaft og avispapir funket kun på dørene, cilit bang, jif baderom og dusj...osv osv.
Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg også trenger råd til rengjøring av dusj!!!!!![:)]

ORIGINAL: jannicke T

Da lurer jeg på hvordan man får bort det svarte i dusjen. Som sitter langs kantene.
Sitronsaft og avispapir funket kun på dørene, cilit bang, jif baderom og dusj...osv osv.
Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg også trenger råd til rengjøring av dusj!!!!!![:)]

kjøp en liten kost(ser ut som en tannbørste,men med hadre buster) å gnukk å gni, gjorde det i går å det gikk vekk da vaffal...

Kjøp Mr FIX! Det tar alt... Det er et vaskemiddel uten slipepartikler, men med en polerende effekt som gjør at ting ikke fester seg så lett igjen etterpå.. Tror det står på boksen hvordan den brukes..

Gå inn på www.mrfix.no og bestill der, får det tilsendt i løpet av noen dager bare. Fikk med svamp til å vaske med også..
Kan brukes på ALT, til og med kjøkkenutstyr..

ORIGINAL: jannicke T

Bakepulver????[8|]

klor?damprenser?

få tak i noe som heter kraft sur. vet ikke helt hvor man får kjøpt det. felleskjøpet eller noe kanskje.
vi bruker det på jobben når vi har nedvask av hotell bad.
det tar bort alt.

ellers så bruker je noe som heter troll ull og jif skurekrem.
troll ullen lager ikke riper.

Me bruke vertfall sånn damprensar som fulgte med dusjen, som tar kalken kjapt!

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

hvordan får man bort kalk på badetroms golvet??????[8|][8|][8|]

ossen badereoms gulv er det?(betong eller flis eller beleg?)

Salmiakk eller klorin?
Eller ta av den gamle silikonen og ta på ny. Eller så får du sånn fugemaling på en måte, som ser ut som en markeringstusj.

det er flis golv

Back
Topp