Til dere som ikke vet kjønnet :)

Kaas!

Flørter med forumet
Kjøper dere alt dere trenger av klær i starten i nøytrale farger, eller tenker dere å handle etter babyen er kommet? Noe må man selvsagt ha :)

Kjøpt litt nøytralt, kjøper mer etter fødselen. Er det gutt har vi litt, er det jente får vi arve noe.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har bittelitt jenteklær liggende fra diverse salg i "gave-kista" mi.. kjøper jo bare ting jeg kunne tenkt meg selv.. Så planen er å ha klar 2-3 jenteplagg sånn til hjemreise (har alltid tatt med meg til begge deler) og om evt. det blir jente så overlever hun nok et par dager med lyseblått og brunt også (har sef en del hvitt/nøytralt også) Så kommer gavene og etterpå er jeg i form til å handle (noe jeg ikke kommer til å være før babyen er ute uansett)

Dist viste vi ikke kjønn, da bestilte jeg en babypakke fra ellos i nøytral farge. En pakke inneholdt 7.stk kvite omslagsbodyer i str 56. Og en pakke inneholdt 2.stk bukser, 2 bodyer, et teppe, sokker og lue. Så fikk vi rosa gaver mens vi var på sykehuset :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har handlet endel klær :) Mest nøytralt men også noe gutteklær, da jeg har en venninne som venter gutt ca 3,5 uke etter jeg har født, har jente fra før, så mangler ikke akkuratt jenteklær om det skulle komme en pike til ;) Men får jeg en gutt beholder jeg gutteklærne selv :P

Vi visste heller ikke kjønnet med førstemann, da handlet jeg masse nøytrale farger.. Det blei gutt og jeg blei dritt lei alt det hvite og beige.. hehe.. Så blir det jente denne gangen får jeg sende pappan på shopping :) Artig å høre åssen andre tenker og planlegger :)

Var litt usikre på kjønn sist, så da kjøpte vi dei minste str i nøytrale farger :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp