til dere som ikke vet hva dere skal bruke alle fyrstikkene til!

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Tennbrikker!!!

jeg har bundet sammen 15 fyrstikker med hamp-tråd.
skal dyppe de i rød talg før jeg knyter rundt....
lar den ene stikke litt lenger opp slik at alle ikke tar fyr med engang du tenner på, for da sier det boff.. hehe... å så lenge jeg dypper de i talg så brenner de bittelitt lenger!

vet ikke om det funker men jeg skal allefall prøve.. og hvis det funker så skal jeg lage en flott boks å ha de i og kansje gi bort til  jul[:D][:D] synes de ble rent søte...

samme fnyste på nesen da jeg sa hva jeg skulle.... blæææ dumme sambo.....[:-]

Her er før jeg dypper de da=)
autofokusen min følger ikke helt med..hehe

Har et annet tips også [:)]
Lag julemotiv og scrap/dekorer en liten eske, gjerne av finèr, av den typen de har på hobbybutikker osv. Må jo ha sånn for å dra av fyrstikka på, så må kanskje kjøpe noen flere esker, men en sånn side på hver boks er nok. Lim denne godt fast, fyll eska med fyrstikker og gi dem bort til jul, gjerne sammen med stearinlys [:)]

ORIGINAL: toneany

Har et annet tips også [:)]
Lag julemotiv og scrap/dekorer en liten eske, gjerne av finèr, av den typen de har på hobbybutikker osv. Må jo ha sånn for å dra av fyrstikka på, så må kanskje kjøpe noen flere esker, men en sånn side på hver boks er nok. Lim denne godt fast, fyll eska med fyrstikker og gi dem bort til jul, gjerne sammen med stearinlys [:)]

[;)] en flott ide

Back
Topp